Bohaterem tegorocznej kampanii jest Laurie, mały organista, który w te święta wraca w spektakularny sposób na scenę. W świątecznym spocie video, TK Maxx zaprasza nas na niezapomniany koncert, podczas którego Laurie zainspirowany parą błyszczących butów z TK Maxx, sprezentowanych mu przez jego dumnych rodziców, daje występ swojego życia. Świąteczny świat Laurence’a jest kolorowy, dynamiczny, rockowy i pełen dobrej zabawy i muzyki: z piosenką „Walk this way” grupy Aerosmith w tle. Laurence czerpie ze Świąt na Maxxa i zachęca tym samym innych do spełniania swoich świątecznych marzeń.
– Mamy nadzieję, że okres świąteczny będzie pełen radości, dobrej zabawy i czasu spędzonego z bliskimi. Naszą tegoroczną kampanią chcemy przypomnieć, że odpowiedni prezent może dać obdarowanej osobie wiele szczęścia, ale również odrobinkę inspiracji do odkrycia nowej pasji lub realizacji marzeń – mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.
Zobacz również
Świąteczny spot TK Maxx jest emitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- i 60-sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast 2-minutowy film można obejrzeć online.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, działania mediowe prowadzi dom mediowy Mindshare, a komunikację PR, social i influence Ogilvy.
Dodatkowo, TK Maxx zachęca wszystkich do rozpoczęcia sezonu świątecznego na wesoło poprzez taniec w szczytnym celu i przekazanie datku na rzecz małych podopiecznych programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, by pomóc spełnić ich marzenia. Świąteczna akcja charytatywna „Zatańcz! Przekaż Datek. Nominuj!” realizowana będzie już w grudniu na kanałach social media. Więcej informacji na stronie internetowej tkmaxx.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing