Już od 1 czerwca br. w sklepach TK Maxx w całej Polsce dostępna będzie limitowana kolekcja koszulek charytatywnych z wizerunkiem Myszki Mickey i Minnie, która powstała we współpracy z Disney. Zysk ze sprzedaży t-shirtów wyprodukowanych z bawełny Fairtade, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.
W nowej charytatywnej kolekcji TK Maxx, która powstała we współpracy z Disney znajdą się koszulki damskie, dziecięce oraz unisex przedstawiające wizerunek Myszki Mickey lub Minnie. Produkty będą dostępne w kilku wersjach kolorystycznych: białej, grafitowej oraz czerwonej. W zależności od wybranego modelu koszulki, co najmniej 15 zł ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Akademii Przyszłości, programu Stowarzyszenia Wiosna, która od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.
Każda koszulka z limitowanej kolekcji Disney została wyprodukowana z bawełny Fairtrade uprawianej wyłącznie przy użyciu wody deszczowej przez rolników z Rwenzori Farmers Marketing Co-operative Society w Ugandzie. Za wsparcie skierowane do ponad 600 rolników odpowiada Program Zrównoważonego Handlu TK Maxx, który umożliwia zwiększenie zarobków tamtejszych mieszkańców tak, by mogli podarować swoim dzieciom szansę na edukację oraz perspektywy na lepszą przyszłość.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Akademią Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, która trwa od 2014 roku. W ciągu 7 lat, dzięki inicjatywom charytatywnym, takim jak tegoroczna limitowana edycja koszulek Disney, ale też wsparciu naszych klientów i pracowników zebraliśmy ponad 3 miliony zł na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. Teraz dzieci z trudnościami w budowaniu własnej wartości potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że dzięki limitowanej kolekcji koszulek Disney możemy pomagać im budować przyszłość, o jakiej marzą – mówi Jo Murphy, VP European Corporate Responsibility and Sustainability Director.
Zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek Disney, które będą dostępne w ofercie sklepów TK Maxx w całej Polsce, zostanie przekazany Akademii Przyszłości, programowi Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing