Tłumacz Doświadczeń Mamy: Dove Chocolate pomaga młodym mamom wrócić na rynek pracy

Tłumacz Doświadczeń Mamy: Dove Chocolate pomaga młodym mamom wrócić na rynek pracy
Tłumacz doświadczeń mamy to inicjatywa stworzona przez brytyjską firmę Dove Chocolate. Jej celem jest udowodnienie, jak wiele przydatnych na rynku pracy umiejętności mają kobiety, które po wielu miesiącach opieki nad dzieckiem chcą wrócić do aktywności zawodowej.
O autorze
1 min czytania 2024-05-17

Tłumacz Doświadczeń Mamy to oparte na technologii GPT-4 OpenAI rozwiązanie, dzięki któremu doświadczenia zdobywane przez kobiety podczas urlopu macierzyńskiego i wychowawczego są przekształcane na takie, które mogą zostać uznane za walory przez potencjalnych pracodawców.

Twórcy rozwiązania chcą w ten sposób udowodnić, że przerwa w aktywności zawodowej spowodowana wychowywaniem dziecka nie musi być początkiem trudności w znalezieniu pracy. Pomysł na Mom Experience narodził się w związku z wynikami badań JobList, według których ponad 60% osób z roczną (lub większą) przerwą w zatrudnieniu to kobiety. Co więcej, badanie przeprowadzone przez Harvard Business Review wykazało powszechne uprzedzenia wobec kandydatów, którzy mają dłuższe luki w zatrudnieniu. Taka sytuacja odzwierciedla potrzebę wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w celu zwalczania uprzedzeń na rynku pracy, które nieproporcjonalnie dotykają kobiet, a w szczególności matki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dove Chocolate świętuje Dzień Matki

Tłumacz Doświadczeń Mamy to sposób firmy Dove Chocolate na obchody tegorocznego Dnia Matki, który w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest w drugą niedzielę maja (w tym roku 12 maja). Ponadto brand planuje jeszcze przeprowadzenie loterii, w której do wygrania będzie dziesięć nagród po tysiąc dolarów każda, które kobiety będą mogły przeznaczyć na cele edukacyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dove Chocolate zobowiązała się również przekazać 10 tys. dolarów na rzecz organizacji charytatywnej wspierającej kobiety w powrocie na rynek pracy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: www.dovechocolate.com

PS KFC serwuje idealny Dzień Matki

Marka KFC zachęca wszystkich fanów złocistego, chrupiącego kurczaka do przygotowania dla swoich mam czegoś wyjątkowego.

PS2 Orifarme wystartował z akcją „Z miłości do Mamy”

Trwa kolejna wspólna kampania digitalowa marki Vita Buerlecithin oraz Ancymonów. Akcja „Z miłości do Mamy” przypomina o Dniu Matki i relacjach rodzinnych. Na odbiorców kampanii czeka kreator życzeń, poradnik do pobrania oraz kolorowanki gotowe do druku.