23 października br. Warner TV oficjalnie zagości w Polsce. Z uwagi na proces rebrandingu, który odbywa się w skali europejskiej, kanał TNT otrzyma nową nazwę i oprawę graficzną. Stacja należąca do WarnerMedia zaoferuje widzom emisję treści premium, blockbusterów oraz nagradzanych na całym świecie seriali, zapewniając zróżnicowaną i niesamowitą rozrywkę.
Użycie nazwy Warner Bros., która posiada swoją wyjątkową historię, popularne na całym świecie produkcje i wysokiej jakości narrację, również doprowadzi do zwiększenia świadomości marki.
Zobacz również
Marka Warner TV została już przyjęta we Francji, a nazwy kanałów TNT będą stopniowo zmieniane także w innych krajach europejskich.
– Tej jesieni TNT zmieni nazwę na Warner TV. Polska to dla nas istotny rynek – biorąc pod uwagę, że Warner Bros jest znaną i lubianą marką, jesteśmy przekonani, że Warner TV zaoferuje naszym fanom z tego kraju wyjątkowe doświadczenie, dzięki uznanym i nagradzanym filmom oraz serialom – mówi Hannes Heyelmann, head of programming w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce w WarnerMedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]