Celem kampanii jest zachęcenie miłośników najwyższej jakości kawy do spróbowania dwóch nowości od Tchibo: Barista Espresso i Barista Caffe Crema oraz zwrócenie uwagi na innowację, jaką jest zupełnie nowy sposób zamknięcia. Opakowania z nowymi kawami Tchibo otwiera się i zamyka za pomocą korka, co pozwala zachować pełny aromat i cieszyć się optymalną świeżością smaku.
– Wierzymy, a nawet jesteśmy przekonani, że pierwsze spotkanie koneserów kawy z naszymi nowościami, Barista Espresso i Barista Caffe Crema, będzie miłością od pierwszej filiżanki. Dlaczego? Bo to prawdziwe klejnoty wśród kaw, wypalane przy użyciu bębnowych maszyn prażalniczych – tradycyjnie, tak jak robiono to przed stu laty, w innowacyjnym opakowaniu pozwalającym zachować pełny aromat i świeżość smaku. I właśnie z takim przekazem realizujemy kampanię – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.
Zobacz również
Kampania potrwa do końca lutego i obejmuje Internet, prasę oraz outdoor. W prasie (9 tytułów: Polityka, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, National Geographic, Traveller, Focus, Glamour, Claudia, Gala) pojawią się całostronicowe reklamy Barista Espresso i Barista Caffe Crema – przedstawionych jako klejnoty wśród kaw. Komunikacja outdoorowa obejmuje osiem największych miast w Polsce, gdzie wykorzystane zostaną różne nośniki reklamowe typu billboard (m.in. z oświetleniem frontlight). W internecie natomiast Barista pojawi się m.in. w portalu NaTemat, w serwisie Player.pl z formatami wizerunkowymi Screening i Wide Branding oraz w mediach społecznościowych.
– W mediach społecznościowych opowiemy o naszej kawie za pomocą formatu Canvas, ponieważ zależy nam na tym, aby wprowadzić użytkowników urządzeń mobilnych w świat kawy w sposób, który będzie dla nich angażujący. Wykorzystując targetowanie lookalike dotrzemy do ludzi, którzy są zainteresowani kawą o najwyższej jakości – mówi Paweł Dąbrowa, specjalista mediów społecznościowych Tchibo.
Wsparcie mediowe dla Baristy potrwa do końca lutego. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative. Kreację i strategię przygotowali wspólnie: Gutenberg Networks oraz DDB&Tribal. Produkcję online: Happy Endians. Za wsparcie w mediach społecznościowych odpowiada DDB&Tribal. Komunikacją PR zajęła się agencja M-int PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing