Campus 00S łączy sportowy design z unikalnymi elementami kulturowymi, celebrując jednocześnie polskie korzenie i artystyczną wizję rapera. Mata, znany z tego, że z łatwością łączy różne światy, odnalazł doskonały balans pomiędzy tradycją a nowoczesnością.
Nowy model to historia opowiedziana na białej cholewce i czerwonej podeszwie. Kolory nie są tu przypadkowe, to nie tylko nawiązanie do polskich barw, ale też do kontrastów, które są tak charakterystyczne dla rapera – balansowanie pomiędzy surowością rzeczywistości a pragnieniem wyjścia poza ramy. Koronka, która zdobi język i charakterystyczne trzy paski to ukłon w stronę tradycyjnych, ludowych motywów. Na zapiętku znalazły się zaś znane nam uśmiechnięte buźki – symbol historycznej trasy MATA Tour. Wkładki z sygnaturą „MATA” to wisienka na torcie – pozwalają każdemu fanowi dosłownie stanąć w butach swojego idola. Campus 00S to symbol drogi, którą przeszedł Michał – od nastolatka z Warszawy, który marzył o scenie, do jednego z największych artystów w kraju.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Buty wykonane są ze skóry premium, a do zestawu dołączono dwie pary sznurówek – białe i czerwone. Dodatkowym elementem jest brelok z symbolem Maty – „<33” oraz trzema podkreśleniami, symbolizującymi trzy paski.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Współpraca marki adidas z Matą to nie tylko projekt modowy, ale także kontynuacja relacji, która rozpoczęła się podczas największego solowego koncertu artysty w Warszawie. Od tamtej pory Mata pojawił się na wielu ważnych wydarzeniach w ubraniach adidas, m.in. na globalnych wydarzeniach sportowych, takich jak EURO 2024, finał Ligi Mistrzów 2024, a także Igrzyska Olimpijskie. Jako pierwszy mężczyzna w Polsce i drugi na świecie znalazł się na okładce magazynu Vogue, gdzie wystąpił ubrany w kolekcję adidas x Gucci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, Mata jako pierwszy polski artysta i globalny ambasador marki adidas, pojawił się w kampanii u boku takich ikon jak Zinedine Zidane i Jenna Ortega, zyskując międzynarodowy rozgłos i przyczyniając się do sukcesu marki na arenie światowej.
Premierze nowego modelu Campus 00S towarzyszą instalacje w sklepie adidas Brand Center na Marszałkowskiej w Warszawie – na dwóch witrynach pojawiły się koronkowe kominiarki oraz gołębie symbolizujące skład GOMBAO33. Można również obejrzeć video inspirowane procesem tworzenia koronki. Dodatkowo w samym sklepie pojawiły się 4 ikoniczne stylizacje Maty – zestaw adidas x Gucci, który Michał miał na sobie w trakcie spotkania z fanami na otwarciu sklepu na Marszałkowskiej, komplet meczowy zespołu piłkarskiego LKS Tajfun, zestaw z kampanii Originals, której Michał był gwiazdą oraz najnowszy custom przygotowany z okazji premiery buta.
Zdjęcia: mat. pras.