TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

To, co lokalne, może być globalne – adidas przedstawia Campus 00S x Mata

To, co lokalne, może być globalne – adidas przedstawia Campus 00S x Mata
„Wiem, że chcesz być w moich butach” – te słowa wybrzmiały w „Pieniądzach i Sławie” jak przepowiednia Maty. Dziś, rok po premierze głośnego kawałka, Mata daje swoim fanom wyjątkową okazję, by mogli dosłownie wejść w jego buty. Do sprzedaży wchodzi właśnie model adidas Campus 00S – pierwszy model zaprojektowany przez europejskiego artystę.
O autorze
2 min czytania 2024-09-30

Campus 00S łączy sportowy design z unikalnymi elementami kulturowymi, celebrując jednocześnie polskie korzenie i artystyczną wizję rapera. Mata, znany z tego, że z łatwością łączy różne światy, odnalazł doskonały balans pomiędzy tradycją a nowoczesnością.

Nowy model to historia opowiedziana na białej cholewce i czerwonej podeszwie. Kolory nie są tu przypadkowe, to nie tylko nawiązanie do polskich barw, ale też do kontrastów, które są tak charakterystyczne dla rapera – balansowanie pomiędzy surowością rzeczywistości a pragnieniem wyjścia poza ramy. Koronka, która zdobi język i charakterystyczne trzy paski to ukłon w stronę tradycyjnych, ludowych motywów. Na zapiętku znalazły się zaś znane nam uśmiechnięte buźki – symbol historycznej trasy MATA Tour. Wkładki z sygnaturą „MATA” to wisienka na torcie – pozwalają każdemu fanowi dosłownie stanąć w butach swojego idola. Campus 00S to symbol drogi, którą przeszedł Michał – od nastolatka z Warszawy, który marzył o scenie, do jednego z największych artystów w kraju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Buty wykonane są ze skóry premium, a do zestawu dołączono dwie pary sznurówek – białe i czerwone. Dodatkowym elementem jest brelok z symbolem Maty – „<33” oraz trzema podkreśleniami, symbolizującymi trzy paski.

Współpraca marki adidas z Matą to nie tylko projekt modowy, ale także kontynuacja relacji, która rozpoczęła się podczas największego solowego koncertu artysty w Warszawie. Od tamtej pory Mata pojawił się na wielu ważnych wydarzeniach w ubraniach adidas, m.in. na globalnych wydarzeniach sportowych, takich jak EURO 2024, finał Ligi Mistrzów 2024, a także Igrzyska Olimpijskie. Jako pierwszy mężczyzna w Polsce i drugi na świecie znalazł się na okładce magazynu Vogue, gdzie wystąpił ubrany w kolekcję adidas x Gucci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, Mata jako pierwszy polski artysta i globalny ambasador marki adidas, pojawił się w kampanii u boku takich ikon jak Zinedine Zidane i Jenna Ortega, zyskując międzynarodowy rozgłos i przyczyniając się do sukcesu marki na arenie światowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Premierze nowego modelu Campus 00S towarzyszą instalacje w sklepie adidas Brand Center na Marszałkowskiej w Warszawie – na dwóch witrynach pojawiły się koronkowe kominiarki oraz gołębie symbolizujące skład GOMBAO33. Można również obejrzeć video inspirowane procesem tworzenia koronki. Dodatkowo w samym sklepie pojawiły się 4 ikoniczne stylizacje Maty – zestaw adidas x Gucci, który Michał miał na sobie w trakcie spotkania z fanami na otwarciu sklepu na Marszałkowskiej, komplet meczowy zespołu piłkarskiego LKS Tajfun, zestaw z kampanii Originals, której Michał był gwiazdą oraz najnowszy custom przygotowany z okazji premiery buta.

Zdjęcia: mat. pras.