Zdjęcie royalty free z Fotolia
Badanie zostało przeprowadzone w dniach 29.07.-01.08.2014 r. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wchodzący w skład Grupy IQS.
Badanie było realizowane w ramach Go96! Omnibus online, techniką CAWI, metodą RTS (emisja ankiet na stronach internetowych).
W badaniu ogółem wzięło udział 1000 polskich Internautów w wieku 15 lat i więcej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]