W tym roku marka zawczasu opublikowała reklamę, która poruszy serca, nawet te najbardziej zatwardziałe. Wysokiej jakości klip: wzrusza, bawi i nierzadko urzeka bajkowym klimatem, jego autorem jest znany z pięknych produkcji Michel Gondry. Czy Wam też łezka zakręci się w oku?
Rok temu „Buster the Boxer”, świąteczna reklama marki, po miesiącu naliczyła ponad 22 miliony wyświetleń na YouTubie, a uzupełniona o technologię VR kampania pokazała, że reklama może być dziełem sztuki.
Zobacz również
Poniżej prezentujemy kilka pozostałych świątecznych reklam Johna Lewisa:
PS
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Choć na świąteczne spoty jeszcze za wcześnie, Amazon i marka Poo~Pourri opublikowały już swoje świąteczne spoty, które wywołują uśmiech na twarzach wszystkich oglądających.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Okres przedświąteczny to doskonały czas dla reklamodawców. Śmiało możemy powiedzieć, że obok światełek, bombek i „Kevina samego w domu” świąteczne spoty są nieodłączną część świątecznej atmosfery. Sainsbury’s również stawia na mocne i zgrabne reklamy.