fot. Neon Shake Advertising
W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają – z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania.
Zobacz również
– Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, dyrektor marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Autorem strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing