Jurorzy w tegorocznej edycji RED DOT Award: Brands & Communication Design nagrodzili projekty wyróżniające się kreatywnością oraz wysoką jakością projektową. W ciągu kilku dni w Essen 25 ekspertów zapoznało się, omówiło i oceniło w sumie 8697 zgłoszeń konkursowych z 54 krajów świata, aby ostatecznie wybrać najlepsze z nich. Jurorzy podjęli decyzję wspólnie po wielu krytycznych debatach i wybrali wyłącznie najlepsze prace. Tylko 8,9% prac zgłoszonych do konkursu zdobyło to prestiżowe wyróżnienie.
– Zdobycie RED DOT nie jest łatwym zadaniem. Nasi eksperci są bardzo krytyczni i bardzo dokładnie sprawdzają wszystkie zgłoszenia w oparciu o ścisłe kryteria, zanim podejmą decyzję dotyczącą wyróżnienia – wyjaśnia profesor dr Peter Zec, założyciel i dyrektor generalny nagrody RED DOT Award.
Zobacz również
Projektem TOFU Studio, który zyskał aprobatę Jury został kalendarz przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ramach prowadzonych działań związanych z promocją XV wiecznego tryptyku „Sąd Ostateczny” autorstwa Hansa Memlinga. Przygotowana publikacja przybliża historię obrazu od powstania, po czasy współczesne. Każda z kart poświęcona jest konkretnemu wydarzeniu z historii obrazu. Każda z ilustracji wzbogacona została opisem przybliżającym konkretny fakt historyczny. Kalendarz został oparty na dedykowanym wykrojniku oraz wzbogacony w produkcji metalicznym kolorem PANTONE oraz folią hotstamping.
– Od około 65 lat nagroda RED DOT jako jeden z największych na świecie konkursów projektowych stanowi platformę dla projektantów, agencji i firm do oceny jakości projektowania. Chciałbym serdecznie pogratulować wszystkim laureatom. Ich wyróżnienie świadczy o przekonujących kwalifikacjach oraz podkreśla oferowaną i wysoką jakość usług. Każdy, kto odniesie sukces w tak silnej i międzynarodowej konkurencji, może być dumny z siebie i swoich osiągnięć – dodaje profesor dr Peter Zec.
Uroczysta Gala RED DOT: Brands & Communication Design 2019 odbędzie się 1 listopada 2019 roku w Berlinie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
To już druga nagroda dla TOFU Studio w tym konkursie. W roku 2017 nagrodzoną przez międzynarodowe Jury pracą został kalendarz wieloplanszowy: „ROBOTY” przygotowany charytatywnie dla łódzkiej Fundacji „KRWINKA” pomagającej dzieciom z chorobami nowotworowymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing