Bohaterowie kampanii w różny sposób interpretują hasło „Together I am strong” i podejmują wyzwanie uprawiania aktywności fizycznej w swoich domach. Wszystkich łączy jedno: trenują w domu i znajdują do tego siłę, dzięki kontaktom z pozostałymi członkami swojej społeczności. Spot reklamowy zabiera widzów w podróż po mieszkaniach i domach członków obsady, łącząc różne techniki filmowania, animacji oraz ilustracji.
Współpraca z agencją Kolle Rebbe z Hamburga zaowocowała powstaniem kampanii, która odnosi się do nowej rzeczywistości wielu osób. Kreatywność odgrywa w niej ważną rolę i często jest nawet niezbędna, aby kontynuować domowe treningi. Siłownie, kluby taneczne i studia jogi oferują zajęcia online, za pośrednictwem mediów społecznościowych, a fani aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia, zamiast w świecie rzeczywistym, spotykają się na treningach online. Ćwiczą w domach i wykorzystują do tego zupełnie nowe sprzęty sportowe. Butelki wody stają się ciężarkami, rama drzwi zamienia się w drążek, a dywan w matę do jogi.
Zobacz również
Kampania nie tylko motywuje do aktywności fizycznej osoby, które zostały w domach, ale także dodaje otuchy twórcom z branży kreatywnej, przed którymi stoją obecnie nowe wyzwania. Idea połączenia sił i bycia razem, nawet mimo dzielącej wszystkich odległości, jest wyrazem solidarności.
Nowy model i zasady produkcji umożliwiły szybką produkcję zdjęć i materiałów wideo na kanały Zalando. Stefanie Soho była odpowiedzialna za reżyserię spotu reklamowego, a ilustracje, które się w nim pojawiają stworzone zostały przez Deveroe.
Spot reklamowy emitowany będzie w telewizji od 1 maja br. Ponadto kampanię można zobaczyć także w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Zalando.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing