Wydarzenie jest jednym z kluczowych działań w ramach kampanii tołpa:off, projektu który marka realizuje w social media, w celu pokazania, jakie wartości oprócz pielęgnacji są dla niej ważne. W towarzyszącym akcji haśle „nasze off jest nowym on” nie chodzi wcale o wyłączanie się ze świata wirtualnego, a o rzeczową dyskusję na temat jakości życia, świadomego podejmowania decyzji oraz poddawania się presji i oczekiwaniom innych.
Wygaszenie blogów to jednocześnie niestandardowa forma zaproszenia do konkursu wszystkich klientów marki. Pod hasztagiem #tolpaOFF w dedykowanym serwisie www.tolpa.pl/off będzie można dzielić się swoimi sprawdzonymi sposobami na wyłączenie się i życie w wersji unplugged.
Zobacz również
Dotychczasowe działania wchodzące w skład projektu tołpa:off to sposób na powiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu marki oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe akcje w social media z udziałem blogerów to trafiony pomysł na opowiedzenie o tożsamości marki głosem innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]