tołpa:off to długofalowy projekt wizerunkowy, w ramach którego od połowy czerwca prowadzone są działania w social media – w tym m.in. współpraca z blogosferą.
Z myślą o komunikacji całego przedsięwzięcia stworzony został serwis tolpa.pl/off, na którym cyklicznie publikowane będą artykuły związane m.in. z motywacją, samorealizacją, minimalizmem, stylem życia oraz powiązane treści z oficjalnego profilu marki na Facebooku.
Zobacz również
Do współpracy zespół tołpa zaprosił 12. blogerek i blogerów, reprezentujących rozmaite dziedziny tematyczne, którzy do końca września w swoich serwisach (i nie tylko) tworzyć będą kontekstowe artykuły odpowiadające założeniom kampanii.
O wyborze konkretnych twórców nie decydował zasięg ani wycena. „Przy doborze konkretnych osób kierowaliśmy się przede wszystkim jakością prezentowanych na blogach treści oraz zaangażowaniem w social media. Mówiąc krótko – staraliśmy się znaleźć takich twórców, którzy w swojej codziennej pracy kierują się podobnymi wartościami do tych promowanych przez tołpę” – mówi Magdalena Kostyszyn.
Wśród twórców wybranych do kooperacji znajdziemy m.in. autorów takich blogów, jak: One Little Smile, Blog Ojciec, The Adamant Wanderer, Opydo.pl, Klosinski.net, Prosty Blog, Szafa Sztywniary, Wyrwane z Kontekstu, Stay Fly, Kasia Gandor, Alina Rose czy Czas Gentlemanów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do współpracy przy kampanii tołpa zaprosiła wrocławski kolektyw be frank!, mający na swoim koncie realizacje z zakresu PR-u, social media i brandingu dla dużych i renomowanych brandów. Za współpracę strategiczną z blogerami odpowiedzialna jest Magdalena Kostyszyn, z kolei za wsparcie reklamowe kampanii odpowiada Paweł Bielecki. Całość projektu ze strony marki tołpa koordynuje Olga Stefopulos.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zakończenie 1 etapu kampanii zaplanowano na połowę października 2016.