– Konsument jeszcze nigdy nic nie kupił. O wydawaniu pieniędzy decyduje shopper, którego potrzeby względem komunikacji marketingowej mogą być zgoła odmienne od potrzeb konsumenta. Pełna, a przede wszystkim skuteczna pod kątem sprzedażowym komunikacja, wymaga uwzględnienia procesu zakupowego jako wielkiego kanału mediowego, a w nim przestrzeni na budowanie doświadczeń odbiorców marki – mówi Tomasz Bogdanowicz.
Celem agencji jest tworzenie efektywnej komunikacji marketingowej, ze szczególnym naciskiem na wymiar shopper marketingowy. Shopper Link oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiania strategiczne i komunikacyjne, a także consulting i warsztaty. Posiada również ofertę dedykowaną start’upom, obejmującą zdefiniowanie komunikacji marketingowej oraz pozwalającą na zaimplementowanie jej w prosty sposób.
Zobacz również
Tomasz Bogdanowicz od ponad 16 lat jest związany z branżą marketingową. Specjalizuje się w działaniach z obszaru shopper marketingu. Przed założeniem Shopper Link przez 6 lat pracował w Walk Creative, gdzie odpowiadał za nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA Strategic Communications i Fabryce Pomysłów. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych działań m.in. dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Bogdanowicz angażuje się również w działania dydaktyczne, prowadząc warsztaty i szkolenia w ramach Szkoły Marki SAR oraz wykłady w Collegium Civitas w Warszawie.