Utworzenie stanowiska analityka związane jest z rozwojem kompetencji firmy w obszarze data-driven marketingu – personalizacji przekazu reklamowego w oparciu o anonimowe dane. Z kolei wydzielenie w strukturze Netsprinta funkcji szefa działu sprzedaży agencyjnej jest efektem strategii zakładającej rozwój oferty oraz wzmocnienie relacji z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi.
Tomasz Brzeziński objął stanowisko Senior Data Scientist (główny analityk danych) i tym samym został “Ambasadorem danych” w Netsprincie. Odpowiada za budowanie narzędzi i procedur wzmacniających pozycję firmy w data-driven marketingu. Do najważniejszych obowiązków Tomasza Brzezińskiego należy analiza, tworzenie nowych rozwiązań i usprawnień o wysokim potencjalnym ROI w oparciu o dane zbierane przez firmę – w systemach produkcyjnych oraz służących obsłudze klienta. Ponadto zajmuje się rekomendowaniem zmian w algorytmach analizy danych wykorzystywanych w produktach Netsprinta.
Zobacz również
Tomasz Brzeziński jest analitykiem od 15 lat związanym z rynkiem reklamowym. Przed dołączeniem do Netsprinta przez 2 lata był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005-2012 był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego w biurze reklamy Polsat Media. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD.
Tomasz Brzeziński jest absolwentem kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest również certyfikowanym trenerem biznesu. W wolnym czasie pochłania literaturę (ze szczególnym uwzględnieniem fantastyki) w ilościach hurtowych, jest też fanem strategicznych gier planszowych.
Szymon Szmigiel objął stanowisko Head of Agency Sales i odpowiada za budowanie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz realizację sprzedaży oferty Netsprinta skierowanej do tych podmiotów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jego zadaniem będzie pokierowanie i dalszy rozwój działu sprzedaży agencyjnej. Do jego obowiązków należy również rozwój oferty oraz nadzorowanie realizacji umów zawartych przez Netsprint. Szymon Szmigiel zarządza zespołem accountów – odpowiada za wszystkie procesy sprzedaży i obsługi klientów agencyjnych, planowanie pracy oraz zarządzanie wiedzą w dziale.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szymon Szmigiel jest od 12 lat związany z rynkiem reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprinta przez prawie 4 lata pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Rozwoju Biznesu w Evolution Media Net. W latach 2008-2011 z ramienia Wirtualnej Polski był członkiem Zarządu IAB Polska.
Od 2004 do 2011 roku pracował w Wirtualna Polska SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży i odpowiadał za strategię i rozwój oferty multimedialnej sieci AdTotal. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej AMP Media czy jednej z pierwszych sieci reklamy internetowej – AdServer Polska S.A.
Jest absolwentem studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Komunikacja na Uniwersytecie Jagielońskim oraz kierunku Reklamy i Promocji w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia.