Do obowiązków nowego dyrektora kreatywnego They.pl będzie należeć tworzenie koncepcji kampanii marketingowych wykorzystujących nowe technologie, a także opracowywanie strategii komunikacji dla takich klientów, jak AccorHotels, Candy / Hoover czy Tubądzin.
Tomasz Danielewicz jest związany z branżą reklamową od 16 lat. W tym czasie realizował projekty dla m.in.: Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wraz z prowadzonymi przez siebie zespołami zdobył liczne prestiżowe nagrody np. Effie Awards, KTR, IAB Creative Showcase, The FWA, The FWAfoto, Mobile Trends Awards, Mixx Awards oraz New York Festivals. Był także jurorem w konkursach branżowych KTR i Golden Arrow.
W pracy dla nowego dyrektora kreatywnego They.pl największe znaczenie mają prawdziwe insighty konsumenckie, ponieważ uważa, że są one wciąż ważniejsze niż technologia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]