Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

15 stycznia br. do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu.
O autorze
0 min czytania 2018-01-19

Tomasz Dębowski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze budowania strategii i działań marketingowych. Pracował dla międzynarodowych organizacji, takich jak Nestle, Grupa Żywiec, zarówno w kraju, jak i za granicą. Przed dołączeniem do McDonald’s Polska, odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Tomasz Dębowski jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Program studiów o kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Lethbridge (Kanada) oraz Stosunki Międzynarodowe w Szkole Biznesu Trondheim (Norwegia).

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj