Kammel zaprasza nas do swojego domu i z dumą oprowadza po przestronnym, pięknym wnętrzu. Jak widać już po kilku sekundach, to nie meble tworzą to wnętrze. Dom i jego klimat, tworzy podłoga.
Kampania jest efektem współpracy SWISS KRONO Polska z agencją Simply By Us (www.simplyby.us), odpowiedzialną za strategię marketingową i komunikacyjną, a także za jej realizację i kreację kampanii. Film „Pięknie ułożone” jest pierwszym z planowanego na 2017 cyklu. Telewizji towarzyszyć będą wspaniałe zdjęcia (foto Iza Grzybowska) na billboardach, reklamy i artykuły prasowe, radio oraz liczne działania internetowe, trade’owe i PR. Kampania wyprodukowana została z Prime Time, mediaplan powstał razem z MediaOn.
Zobacz również
– To był jeden z fajniejszych tematów, jakie prowadziłam. Taki projekt-marzenie, od początku do końca. Często brakuje czasu na analizę, strategię, od razu trzeba przejść do pisania skryptów. Tu działaliśmy etapami, mieliśmy cel i mogliśmy dążyć do niego najlepszą drogą. Dzięki zaufaniu, jakie dostaliśmy od Klienta i Ambasadora Marki, mogliśmy pracować, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i dobrą energią. Bo tej tu nie brakowało i teraz to wszystko widać na ekranie – mówi Magda Buchalska, Brand Development Director, Simply by us.
Marka SWISS KRONO pojawiła się w Polsce w 2016 roku. Wprowadzenie jej było wynikiem ujednolicenia logotypu we wszystkich zakładach działających w holdingu SWISS KRONO na całym świecie. Wcześniej firma działała pod brandem Kronopol.
– Ta kampania to taki potrójny debiut reklamowy: dla Tomka Kammela, dla SWISS KRONO POLSKA i dla całej branży podłogowej. To ważny moment dla wszystkich, bo podłoga, to podstawa. Gdy remontujesz mieszkanie, to ona wyznacza styl. I jeśli ją dobrze wybierzesz; czujesz, że „jesteś u siebie”… dodaje Michał Kociankowski, twórca strategii marki SWISS KRONO.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– To faktycznie wydarzenie. Jesteśmy na rynku od lat (wcześniej jako Kronopol), mamy dobre wyniki sprzedażowe, „dobrą markę” w oczach klientów, ale uznaliśmy, że musimy lepiej zadbać o budowanie świadomości marki. Kampanię adresujemy do szerokiego grona Klientów, wierząc, że pozytywne emocje niesione tą kampanią wpłyną na wybór naszej podłogi – mówi Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing