Na potrzeby kampanii Komputronik przygotował spot reklamowy, w którym Tomasz Karolak odwiedza salon marki w poszukiwaniu gwiazdkowych prezentów. Aktor, przeglądając dostępne produkty, podkreśla, że „To masz, to masz i tamto masz na gwiazdkę w Komputronik”. Video można zobaczyć na serwisach VOD, You Tube i Tik Toku.
Elementem kampanii jest także sesja zdjęciowa, która została wykorzystana w kampanijnych layoutach. Prowadzone działania wzmocnią spoty radiowe oraz działania w Internecie.
Zobacz również
Przygotowane kreacje oraz świąteczną ofertę Komputronik można znaleźć w pasażu To Masz Na Święta. Klienci, którzy zrobią zakupy w Komputronik mogą odebrać kody promocyjne na filmy w serwisie Chili.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]