Tomasz Kucharczyk to doświadczony dyrektor marketingu ze strategicznym podejściem i ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.
W Polsce oraz na rynkach zagranicznych – zaczynając od Wielkiej Brytanii – Tomasz Kucharczyk będzie pracować nad budowaniem jeszcze lepszej świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.
Zobacz również
W poprzedniej firmie UPC Polska dla 5 krajów Europy Środkowo-Wschodniej Tomasz Kucharczyk zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce – pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.
M8 Production House Sp. z o.o. jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją krótkich, komercyjnych i wysokojakościowych dzieł audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality). Poprzez produkcję unikalnych treści – zwiększają rozpoznawalność, sprzedaż, a także spostrzeganie jakości marki swoich klientów B2B/B2G. Ich produkcje stosowane są również do standaryzacji i automatyzacji procesów wewnątrz firm, a także do innowacyjnego wdrażania pracowników korporacji w materiały szkoleniowe i merytoryczne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach