– Zespół sprzedażowy Gazeta.pl to eksperci z zakresu reklamy online, którzy cieszą się dużym zaufaniem naszych klientów. Połączenie ich kompetencji z bogatą ofertą zaawansowanych produktów sprawia, że możemy proponować reklamodawcom kompleksowe i efektywne rozwiązania „szyte na miarę”. Jestem przekonany, że doświadczenie Tomasza Pudlisa szczególnie z zakresu monetyzacji powierzchni reklamowych oraz tworzenia kompleksowych strategii sprzedażowych pozwoli nam dodatkowo umocnić naszą pozycję na rynku – mówi Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu Internet w Agorze, odpowiedzialny m.in. za dział sprzedaży.
Tomasz Pudlis jest związany z branżą internetową od ponad 15 lat. Od 2010 roku był prezesem zarządu domu sprzedaży premium Business Ad Network (BAN), będącego m.in. wyłącznym partnerem LinkedIn w Polsce (obecnie w strukturach Wirtualnej Polski). Wcześniej jako prezes zarządu prowadził również sieć reklamy kontekstowej BusinessClick, a także pełnił funkcję dyrektora handlowego spółki Money.pl. W latach 2000-2003 pracował w Getin SP SA, gdzie rozwijał współpracę z sieciami i agencjami reklamowymi. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach Prawo oraz Zarządzanie i marketing. Ukończył także program Management w ICAN Institute. Jest prelegentem podczas licznych konferencji i jurorem w konkursach branżowych.
Zobacz również
Tomasz Pudlis zastąpi na stanowisku dyrektora sprzedaży Gazeta.pl Bartosza Wysockiego, który po 11 latach rozstaje się z firmą.