Tomasz Szulkowski jest absolwentem kierunku Zarzadzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Od 17 lat pracuje w branży mediowej, karierę rozpoczął w Lord Media (obecnie Posterscope), gdzie zajmował się reklamą OOH. Następnie swoje doświadczenie poszerzał na rynku prasy – m.in. wprowadzał Forbesa na polski rynek. Jego przygoda z nowymi mediami zaczęła się w 2009 roku w portalu o2, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klientów kluczowych. Przez ostatnie 4 lata jako Mobile Strategy Director w agencji MoBehave odpowiadał za sprzedaż i wdrażanie innowacyjnych usług z obszaru mobile advertising. Do jego obowiązków należało także inicjowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami oraz domami mediowymi. Tomasz jest również prelegentem na licznych branżowych konferencjach, a także prowadzi szkolenia komercyjne dla marketerów. Prywatnie jest wielkim fanem nowoczesnych technologii i motocykli.
– Trzymam mocno kciuki za Tomka i jestem pewna, że jest odpowiednią osobą do rozwijania naszych kompetencji z obszaru mobile i łączenia mobile z działaniami w innych mediach, a także będzie silnym wsparciem przy działaniach nowo biznesowych – mówi Aleksandra Bujnowska, Digital Director w Havas Media Group.
Zobacz również
W Havas Media Group Tomasz będzie odpowiadał za rozwój specjalizującej się mobile marketingu jednostki Mobext, a także za budowanie wizerunku firmy, nadzór merytoryczny, finansowy oraz integrację z pozostałymi jednostkami w strukturze HMG.