Tomasz Tomczyk jest związany z K2 od grudnia 2002 roku. Obecnie zarządza agencją interaktywną funkcjonującą w ramach Grupy, współtworząc strategię rozwoju całej firmy. Odpowiada za rozwój kluczowych relacji z klientami.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 1999-2000 prowadził własną agencję interaktywną. Wcześniej, jak przystało na urodzonego przedsiębiorcę, zdążył zrealizować z sukcesem i sprzedać dochodowe przedsięwzięcie internetowe.
Zobacz również
W 2000 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego, a później Prezesa Zarządu, odpowiedzialnego za stworzenie od podstaw i rozwój polskiego oddziału niemieckiej sieciowej agencji interaktywnej Concept! (część Ogilvy Interactive). Wycofanie się niemieckiego inwestora z Polski przyspieszyło decyzję o przejściu do K2, wraz z zespołem i Klientami w 2002 roku. Tomasz Tomczyk został tym samym udziałowcem Spółki i członkiem 3-osobowego kierownictwa firmy (z Michałem Lachem i Januszem Żebrowskim) odpowiadając za dział obsługi klienta, relacje z kluczowymi klientami oraz nowy biznes.
Od listopada 2003 roku był członkiem Zarządu Spółki, a od sierpnia 2006 roku Wiceprezesem Zarządu. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu K2 wspierając rozwój relacji firmy z nowymi i istniejącymi klientami i kształtując politykę zatrudnienia i budowania zespołu obsługi klienta. Dodatkowo jest autorem koncepcji biznesowych i bierze czynny udział i rozwijaniu najważniejszych wewnętrznych systemów wspierających funkcjonowanie Spółki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach