Objął nowo utworzone stanowisko Commercial Head of Global Deals.
Tomasz Wnuk zajmie się w RTB House pozyskiwaniem nowych reklamodawców o zasięgu międzynarodowym, a także planowaniem i realizacją strategii długofalowej współpracy z globalnymi klientami spółki.
Zobacz również
Jak podkreśla Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, skupienie w jednym ręku całej odpowiedzialności za międzynarodową współpracę z reklamodawcami pozwoli na optymalizację globalnych procesów sprzedażowych. – Wchodzimy na kolejne rynki i coraz częściej realizujemy dla naszych klientów kampanie retargetingowe w kilku krajach jednocześnie. Jestem przekonany, że Tomek, dzięki doświadczeniu w rozwoju międzynarodowych projektów, świetnie sprawdzi się w roli partnera do rozmów z największymi reklamodawcami sektora e-commerce na świecie – podkreśla Surmacz.
Wnuk przez ostatnie 4,5 roku był związany z Grupą Integer.pl (2011-2015), gdzie pełnił różne role, w ramach których zarządzał zespołami sprzedażowymi. W ostatnim czasie odpowiadał m.in. za międzynarodową ekspansję Paczkomatów® na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej doświadczanie zdobywał w Orange (2007-2011), gdzie kierował wydziałem analiz. Jest absolwentem ekonomii Szkoły Głównej Handlowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach