Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tomek Skrodzki, Iwona Mnich i Sebastian Jurczek awansują w Papaya Films

Iwona Mnich, do tej pory head of production, pokieruje zespołem międzynarodowym jako executive producer International. Tomek Skrodzki i Sebastian Jurczek objęli stanowiska liderów lokalnych zespołów produkcyjnych.
O autorze
0 min czytania 2023-02-14

Iwona Mnich, jako szefowa produkcji międzynarodowej, we współpracy z liderami zespołów na rynku brytyjskim, amerykańskim i portugalskim będzie zarządzać i umacniać standardy jakościowych usług serwisowych oferowanych przez studio.

Skrodzki i Jurczek, jako executive producers, objęli stanowiska liderów zespołów produkcyjnych w warszawskim biurze Papaya Films, gdzie zarządzają kilkudziesięcioosobowym zespołem. Obaj producenci mają na swoim koncie kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji najbardziej skomplikowanych projektów reklamowych.

Nowe stanowiska w strukturze oznaczają nie tylko bliższą współpracę międzynarodową wszystkich zespołów Papaya Films, ale wpływają na dalszy rozwój kompetencji produkcyjnych. Zmiany w strukturze są również wyrazem stałej pracy firmy na rzecz utrzymania i wzmacniania wysokiego poziomu obsługi.

Kacper Sawicki, founder & CSO, pozostaje odpowiedzialny za rozwój strategiczny domu produkcyjnego, pozyskiwanie nowych projektów oraz dalszy ekspansję w zakresie produkcji reklamowych i oryginalnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj