Tommy Hilfiger, należący do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza, że Lewis Hamilton, brytyjski kierowca wyścigowy Formuły Jeden oraz czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Świata Formuły Jeden®, a także globalny ambasador męskiej linii TOMMY HILFIGER, pracuje wraz z kultowym amerykańskim projektantem Tommy’m Hilfigerem, nad ich pierwszą wspólną kolekcją TommyXLewis, która zadebiutuje jesienią 2018 roku. 11 kwietnia, podczas ekskluzywnej imprezy w Szanghaju, Lewis Hamilton ujawnił fanom logo kolekcji odciskając własny znak na kultowej fladze TOMMY HILFIGER.
„Lewis jest odważny we wszystkim co robi, od sportów wyścigowych i ekstremalnych po modę” – powiedział Tommy Hilfiger. „Współpraca w ramach kolekcji męskiej jest dla nas czymś zupełnie nowym, a jednocześnie oddaje DNA TOMMY HILFIGER. Taki efekt daje się uzyskać tylko wtedy, gdy ktoś wyznaje te same wartości i podziela nasz zapał. Zeszłej nocy z dumą zaprezentowaliśmy ekskluzywne logo i inspiracje kolekcji naszym fanom w Chinach i nie możemy się już doczekać jesieni, kiedy będziemy mogli podzielić się nią z całym światem.”
Zobacz również
Flaga TommyXLewis została zaprezentowana podczas imprezy w Szanghaju w ramach instalacji artystycznej, która ukazała również inspiracje stojące za estetyką projektu, w tym nawiązania do street artu i projekcje body artu Lewisa Hamiltona. Logo kolekcji odwołuje się do kultowej flagi Tommy’ego Hilfigera, która została umieszczona za granatowymi inicjałami Lewisa Hamiltona, odzwierciedlającymi kolory marki i liternictwo używane w brytyjskich motocyklach wyścigowych Formuły Jeden. W kolekcji znajdą się ubrania, obuwie, akcesoria, bielizna i skarpetki.
„Moje pragnienie zaprojektowania własnej kolekcji dojrzewało wraz z moim zamiłowaniem do mody. To zaszczyt współpracować z Tommy’m Hilfiger’em, aby spełnić to marzenie „- powiedział Lewis Hamilton. „Nie mogę się doczekać, kiedy pokażemy fanom na całym świecie, w jaki sposób Tommy i ja przenieśliśmy naszą kreatywność do pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis.”
Podczas wydarzenia w Szanghaju Lewis Hamilton zdradził uczestnikom, co go inspiruje i motywuje na co dzień. Wśród obecnych byli m.in. Shawn Yue, aktor z Hongkongu i ambasador linii męskiej TOMMY HILFIGER w Chinach, przyjaciółka marki, aktorka Maggie Jiang oraz influencerzy tacy jak Nikki Min, Chery Gun, Li Hui, Ethan Liu, Yu Hai Hang i Wu Pei. Zebrani mogli także cieszyć się wyjątkowym występem brytyjskiej piosenkarki i autorki tekstów Jessie J, która zajmuje obecnie pierwsze miejsce w chińskim reality show „Singer”, a także wziąć udział w zaskakujących i wciągających atrakcjach. Dedykowana marce TOMMY HILFIGER akcja Super Brand Day dostępna na JD.com za pośrednictwem Asia Huang, z udziałem influencerów Aki i Aska, osiągnęła 12 kwietnia liczbę 26 milionów konsumentów, którzy przez cały dzień mogli korzystać ze specjalnych ofert i okazji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dziedzictwo marki TOMMY HILFIGER jest blisko związane z popkulturą i ikonami sportu. W latach 90-tych Tommy Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów, który łączył świat mody i show – businessu, stając się tym samym pionierem branży, ubierającym młodych artystów, takich jak: Aaliyah, Mark Ronson czy Usher, oraz angażującym do swoich kampanii muzyków pokroju Davida Bowie czy Beyonce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ostatnich latach Tommy Hilfiger rozpoczął inspirujące współprace partnerskie z międzynarodowym mistrzem tenisa Rafaelem Nadalem, znaną na całym świecie supermodelką Gigi Hadid i wielokrotnie nagradzanym duetem muzyczno-producenckim The Chainsmokers. To przejaw zaangażowania marki w zwiększenie zasięgu i zdobycie zainteresowania wśród nabywców młodszego pokolenia.
Tommy Hilfiger ma na swoim koncie także współpracę z Formułą Jeden, a niedawno zapowiedział jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport – czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły Jeden. Wcześniej – od 1991 do 1994 roku – marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus, a w 1998 roku jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej wspierała zespół Ferrari, wliczając w to stworzenie uniformów dla drużyny przez samego projektanta.
Przyjaciele i obserwatorzy marki są zaproszeni do przyłączenia się do konwersacji w mediach społecznościowych przy użyciu #WhatsYourDrive i profili @TommyHilfiger i @LewisHamilton.