Futurystyczny sklep Tommy Play
Obecność firmy na Roblox rozpoczęła się w grudniu 2021 wraz ze stworzeniem wirtualnej kolekcji Tommy X Roblox Creators, która powstała we współpracy z ośmioma projektantami cyfrowej mody. W czerwcu bieżącego roku rozwinęła się przestrzeń TOMMY PLAY, gdzie na bieżąco powstają treści dla wirtualnej społeczności.
Przełamując prawa fizyki „realu”, w wirtualnym świecie sklep TOMMY PLAY ulokowano wysoko na niebie. Zdobią go kamienne posągi zwierząt inspirowane nowojorskim zoo oraz graffiti lokalnych artystów ulicznych, przybliżając legendarną atmosferę Bronxu.
Zobacz również
Oferta sklepu skupia się na kolekcji TOMMY JEANS Pop, w której znaleźć można słynne puchówki, wiatrówki, bluzy z kapturem i akcesoria takie jak: kapelusze bucket hat oraz torby nerki. Dodatkową atrakcją projektu jest wirtualny park do parkour, gdzie odwiedzający mogą tworzyć własne graffiti lub dać się porwać przez street dance. Użytkownicy mogą również podjąć wyzwanie i zdobyć dostęp do ukrytej imprezowni, w której zadbano nawet o takie szczegóły jak specjalne miejsce dla dla DJ-a.
Znani z pierwszego projektu marki w Robloxie:
@StrapCode, @MahaIo, @Blizzei, @missmudmaam, @Martin_Rblx2, @Polarcub_art i @RynityRift
również i tym razem zaangażowali się we współpracę i pomogli w zaprojektowaniu futurystycznego sklepu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tommy Hilfiger wspiera gaming
Partnerstwo marki z platformą multiwersum to kolejny krok w ciągłym odkrywaniu wirtualnych przestrzeni i gier przez Tommy’ego Hilfigera. To uzupełnienie inicjatywy Team Tommy, która ma na celu zwrócenie uwagi i wyróżnienie ośmiu wschodzących talentów ze społeczności gamingu. Zakorzeniony w dziedzictwie Tommy’ego Hilfigera, polegającym na wspieraniu nowych i rozwijających się artystów, długofalowy projekt Team Tommy ma za zadanie wspierać tzw. futuremakers i zwrócić uwagę na ich unikalne głosy w strefie cyfrowej przestrzeni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing