Tommy Hilfiger powraca na New York Fashion Week. Klasyczny wybieg połączy się z metawersum

Tommy Hilfiger po trzech latach wraca do kalendarza Nowojorskiego Fashion Week. Atrakcjom na żywo towarzyszyć będą multimedialne efekty, które przeniosą gości wydarzenia wprost z wybrzeży Brooklynu do wirtualnego świata gry Roblox i punktów sprzedaży na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2022-07-19

Pokaz, który odbędzie się o 1 w nocy 12 września (11 września o 19:00 czasu nowojorskiego), będzie  interaktywnym widowiskiem zainspirowanym nowojorską sceną artystyczną i przesycone Nowym Jorkiem – miejsca narodzin marki TOMMY HILFIGER. Wydarzenie rozegra się równolegle na dwóch płaszczyznach: w kinie  samochodowym na brooklyńskim wybrzeżu East River oraz w metawersum. 

Myśląc o tym, gdzie zinaugurować nasz powrót do pokazów podczas Fashion Week, moje serce od razu  powędrowało do Nowego Jorku – powiedział Tommy Hilfiger. – Gdy zaczynałem swoją karierę, to właśnie  tu spotykały się moda, sztuka, muzyka i showbiznes i do dziś przyciąga mnie przekraczanie granic między  dziedzinami sztuki. Więc, nasz pokaz będzie zderzeniem inspiracji z moich archiwów z przełomową  technologią wirtualnych światów. To wyraz tego, czym jest dla nas powrót na New York Fashion Week: poszerzeniem granic kreatywności, a zarazem powrót do korzeni, by podkreślić tradycję marki TOMMY HILFIGER w rewolucjonizowaniu klasycznego stylu preppy.

Po raz pierwszy w branży wybieg będzie transmitowany na żywo do globalnej społeczności użytkowników  platformy Roblox, gdzie co dzień wirtualnie spotyka się ponad 50 milionów osób. Awatary ubrane w stylizacje TOMMY HILFIGER na jesień 2022 opanują wirtualny Nowy Jork, a każdy projekt, który pojawi się na wybiegu, będzie dostępny do zamówienia na całym świecie już podczas pokazu, zgodnie z formułą „See Now, Buy Now”.  

Innowacyjne multimedialne aktywacje pobudzą do życia kolekcję TOMMY HILFIGER także podczas lokalnych wydarzeń, które odbywać się będą od Nowego Jorku, przez europejskie stolice, po Chengdu  i nie tylko za pomocą nowatorskich instalacji w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj