Tommy Hilfiger przedstawia Tommy Factory: twórczą przestrzeń zainspirowaną Andym Warholem

Projekt Tommy Factory to interaktywny „plac zabaw” inspirowany słynnym nowojorskim studiem Andy’ego Warhola, który stanie się osią komunikacji na sezon jesień 2022 i ożyje w sezonowej kampanii z tzw. „Futuremakers”, czyli twórczyniami i twórcami przyszłości.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16
Tommy Factory to nie miejsce. To stan umysłu. Fabryka była miejscem, gdzie musiało się bywać. Gdy zaczynałem karierę, to Andy łączył modę, sztukę, muzykę i showbiznes. Zdolność Andy’ego do przedstawiania tego, co najbardziej aktualne, nigdy nie przestała mnie inspirować – mówi Tommy Hilfiger.

Kampania marki TOMMY HILFIGER na jesień 2022, której premiera odbędzie się na początku września, została zrealizowana na Bronksie przez fotografa Craiga McDeana i stylistkę Katie Grand.

Zdjęcia przedstawią zderzenie kultur, zderzenie historii z przyszłością oraz klasyki z nowoczesnością: supermodelka Kate Moss po raz pierwszy wystąpi w tej samej kampanii z córką i modelką Lilą Moss. Towarzyszyć im będą: legendarny perkusista i producent Travis Barker, nagrodzony Grammy oraz nominowany do Złotego Globu i Emmy aktor Anthony Ramos, wielokrotnie nagrodzony Grammy wokalista, autor tekstów i kompozytor Jon Batiste, artysta street pop Mr Brainwash, a także legenda drag i festiwalu Wigstock – Lady Bunny oraz tatuator Steve Wiebe.

Twórcza energia Nowego Jorku to siła, która wciąż gromadzi inspirujące a zarazem różnorodne talenty – tak jak kiedyś w Fabryce Andy’ego Warhola. Jesteśmy zaszczyceni, że kampania Tommy’ego Hilfigera składa Andy’emu hołd i wspiera działalność filantropijną The Warhol Foundation – mówi Michael Dayton Hermann z The Andy Warhol Foundation.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tommy Factory ożyje podczas pokazu mody TOMMY HILFIGER na Nowojorskim Tygodniu Mody. Pokaz będzie świętem kreatywności i ekspresji, które podkreśli siłę indywidualności przez multimedialne instalacje, inspirowane ideą „15 minut sławy”. Koncepcja Warhola, przeniesiona w obecne czasy, połączy gości pokazu i bohaterów kampanii w interaktywnej scenografii.

Wydarzenie Tommy Factory odbędzie się 11 września o godzinie 19:00 EST (01:00 czasu polskiego) w kinie samochodowym Skyline Drive-In na nowojorskim Brooklynie, wraz z równoczesną aktywacją w metawersum. Po raz pierwszy w branży, wybieg pokazu mody w formule „See Now, Buy Now”– umożliwiającej zakupy projektów w trakcie pokazu – będzie transmitowany do serwisu Tommy Play na platformie Roblox. Relacja na żywo będzie dostępna także na stronie tommy.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się