Tommy Hilfiger rozszerza obecność na platformie Roblox i otwiera markową przestrzeń dla graczy

Ta popularna przestrzeń online zapewnia wspólne doświadczenia ponad 50 milionom użytkowników każdego dnia. Najnowszy projekt marki obejmie otwarcie wirtualnego świata TOMMY PLAY, gdzie użytkownicy Roblox będą mogli wspólnie grać i budować relacje.
O autorze
2 min czytania 2022-06-07

Odzwierciedlając korzenie Tommy Jeans, czerpiące z kultury ulicznej, wirtualna przestrzeń  marki została zainspirowana Brooklynem. Jednak tak odmieniona interpretacja dzielnicy  mogła zaistnieć wyłącznie w metawersum. 

W tej wirtualnej przestrzeni użytkownicy mogą cieszyć się podnoszącymi poziom adrenaliny aktywnościami. Skakanie na rowerze BMX umożliwia odkrywanie mapy na różnych  wysokościach: od podziemi metra po dachy budynków. Główną atrakcją jest wirtualny  skatepark, gdzie użytkownicy mogą eksplorować teren, uczyć się trików i mierzyć w  towarzyskich zawodach rowerowych, których wyniki śledzone są na dziennej tablicy liderów. Gracze mogą również odblokować ukryte atrakcje  i szukać unikalnych przedmiotów dla swojego awatara lub wskazówek o tym, co czeka TOMMY PLAY już wkrótce. 

Zwiedzając okolice TOMMY PLAY, natknąć można się na mury pokryte unikalnymi graffiti, stworzonymi specjalnie dla TOMMY JEANS przez prawdziwych, znanych brooklyńskich  artystów, takich jak Rebel, Kel, Zero, SS, AO, Zam, Mega, Neek, Viloe i ZE. Naturalna miejska  estetyka dodaje przestrzeni autentyczności oraz umacnia połączenie wirtualnych  i rzeczywistych światów.  

W TOMMY PLAY użytkownicy znajdą także inne mini gry oraz żetony Tommy Coins do zbierania oraz wymiany na wirtualne rowery, kaski, supermoce oraz ubrania  i akcesoria Tommy Jeans.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Platforma Roblox uosabia wiele wartości naszej marki: otwartość, różnorodność, i – przede  wszystkim – nacisk na budowanie społeczności. Jesteśmy  podekscytowani możliwością poznania użytkowników Roblox w ich własnym świecie.  Cieszymy się, że możemy wzbogacić ich wirtualne przygody w sposób nieosiągalny na  tradycyjnych portalach społecznościowych. Wspólnie z Roblox kontynuujemy budowanie  tego świata, podziwianie jak wzrasta, a także prace nad jego kolejnymi odsłonami – mówi Tommy Hilfiger.

Aby zapewnić twórcze zaangażowanie graczy, cyfrowe produkty powstały we współpracy z  twórcami na platformie Roblox: nowicjuszami @Martin_Rblx2 i @StrapCode oraz  doświadczonymi członkami społeczności – @Blizzei i @RynityRift. Wspólnie stworzyli oni  nowe wersje prawdziwych projektów Tommy Hilfiger, przeniesionych na platformę Roblox  z wykorzystaniem przełomowej technologii Layered Clothing. To rozwiązanie, które pozwala  tworzyć hiperrealistyczne trójwymiarowe stroje, pasujące do sylwetki każdego awatara.  Porywająca przestrzeń marki została opracowana we współpracy z Sawhorse, ekspertem  wśród deweloperów na platformie Roblox. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kontynuacja współpracy opiera się na pierwszym etapie obecności TOMMY HILFIGER na  Roblox. W grudniu 2021 r. marka nawiązała współpracę z ośmioma wyselekcjonowanymi projektantami mody cyfrowej ze społeczności platformy. Efektem była kolekcja Tommy  X Roblox Creators – 30 wirtualnych produktów, w które ubrać można było swoje awatary. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obecność marki na Roblox uzupełnia projekt Team Tommy – kierowana przez społeczność  inicjatywa, która ma na celu wyróżnienie ośmiu wschodzących talentów ze świata gamingu.  Zgodnie z dziedzictwem Tommy’ego Hilfigera bogatym w kultywowanie nowych twórców, Team  Tommy ma na celu umocnienie autorów wspólnej przyszłości i dopingowanie artystów świata  cyfrowych gier.