TOMMY JEANS w kampanii „Play to Progess” opowiada o pozytywnym wpływie kreatywności na świat

Piosenkarka Tems, wirtualna influencerka imma i BMX-owy „król Filadelfii” BikeLifeRex wystąpili w najnowszej kampanii wizerunkowej Tommy Jeans na wiosnę 2022 r. Wspierając ciekawość i kreatywność, marka odkrywa nowe sposoby na inspirowanie pozytywnych zmian przez eksperymentowanie i zabawę.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Troje twórców przyszłości z różnych zakątków świata wprowadza ideę „Play To Progress” w życie poprzez muzykę, internet i kulturę uliczną.

Pierwszy rozdział kampanii prowadzi Temilade Openiyi. Bezpośrednio związana z muzycznymi korzeniami marki, urodzona w Nigerii i nominowana do nagrody Grammy piosenkarka, autorka tekstów i producentka jest lepiej znana jako Tems. Pisane przez nią teksty i samodzielnie produkowane afro-bity celebrują twórcze eksperymenty i uwalniają moc zabawy. Reżyser i fotograf Bolade Banjo, stylistka Dunsin Wright i firma produkcyjna Pundersons Garden przygotowali kampanię z udziałem Tems i utworem „Vibe Out” z jej najnowszej EP-ki „If Orange Was A Place”.

Nauka i poszukiwanie własnego podejścia do życia rozwijają twoją kreatywność. To właśnie jest wolność. Byłam zmęczona czekaniem na pomoc. Dlatego sama nauczyłam się umiejętności, których potrzebowałam, by wyprodukować piosenkę. Tylko ja mam moc, by zmienić swój los – mówi Tems, opowiadając, czym jest dla niej „Play To Progress”.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W drugim rozdziale kampanii wystąpiła pierwsza w Azji hiperrealistyczna wirtualna modelka, stworzona przez firmę Aww Inc. imma zaciera granice między cyfrowym i materialnym światem w kampanii stworzonej przez fotografkę Takako Noel z operatorem Ryosuke Saito i efektami wizualnymi Masanao Takeuchiego. Ponieważ jej wyjątkowe życie przekracza granice rzeczywistości, imma ma nieskończone możliwości tworzenia w światach mody, reklamy, mediów społecznościowych i metawersum. W każdej z postaci potrafi poruszać tematy związane z tożsamością, płcią i rasą – wszystko to z rozkosznym poczuciem humoru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trzeci rozdział „Play To Progress” przedstawia ekstremalne ewolucje i eksperymenty filadelfijskiego BMX-owca Rayshawna Isaiah Washingtona, znanego jako BikeLifeRex. Rayshawn inspiruje przyszłe pokolenia do odkrywania swojej społeczności jako gorący orędownik młodej kultury ulicznej. Wspiera lokalną młodzież, zapewniając jej bezpieczną przestrzeń do nauki i zabawy wspólnie z jego rowerową ekipą. Fotograf Jared Sherbert i reżyser Ben Fitzgerald stworzyli kampanię BikeLifeRexa wraz z firmą produkcyjną Pundersons Garden.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszyscy bohaterowie kampanii mają na sobie dwustronną wiatrówkę Chicago, z charakterystycznymi dla marki odważnymi połączeniami kolorów.

Równolegle z kampanią „Play To Progress”, TOMMY JEANS wprowadza nową linię Denim Progressed. Przełomowa seria dżinsów skupia się na postępie stylu i zrównoważonego rozwoju. W jej produkcji zastosowano denim pochodzący w 100% z recyklingu, w tym konopny, który pomaga chronić glebę, oraz denim cyrkularny – od początku projektowany do ponownej obróbki, po skończonym użytkowaniu.