…na lekcję świadomości ekologicznej.
Przyznam, niejednokrotnie planując weekendowy wyjazd, wpisuję odpowiedni hashtag i już wiem, co zobaczyć na Dolnym Śląsku, albo gdzie wyskoczyć będąc nad morzem. IGersi mają obecnie największe pole oddziaływania i to postanowiło wykorzystać WWF. Do współpracy zaprosili 9 influencerów podróżniczych, którzy zrobili zdjęcia – piękne góry, plaża, rafa koralowa… Jak się okazuje to nie wszystko. Zdjęcia pokazują miejsce nie tylko „przed”, ale i „po”…
Zobacz również
Niestety nie będziesz już mógł odwiedzić tego miejsca. #TooLaterGram to kampania, która ma pokazać, że na świecie są miejsca, które potrzebują naszej pomocy, aby pozostać pięknymi!
PS
O to, aby nasz planeta na długo pozostała piękna, walczy np. Parley for Oceans, firma zajmująca się ochroną oceanów, która przeprowadziła w zeszłym roku ogromny projekt wraz z adidas – buty do biegania wykonane z odpadów wyłowionych z dna! Słynny model BOOTS uszyto z plastikowych butelek, przynęt oraz sieci rybackich.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„Polluted Water Popsicles” zaś, to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.