Spore dokonania, własne firmy, przejmowanie inicjatywy, zafascynowanie nowymi systemami – to wyróżnia kobiety w branży.
Dowodem na ich znaczący udział w rynku może być to, że użytkownicy coraz częściej poszukują informacji na ich temat w wyszukiwarce Google, co ukazują dane zebrane przez SEMSTORM w formie infografiki.
Zobacz również
W zestawieniu znalazły się Barbara Stawarz ze średnią liczbą 450 wyszukiwań miesięcznie, Monika Czaplicka z liczbą 330, Barbara Sołtysińska (320), Monika Mikowska (210), Kamila Sidor (170), Eliza Kruczkowska (170), Anna Miotk (150), czy Julia Izmałkowa (140).
Wśród zaprezentowanych na infografice kobiet znajdują się CEO, właścicielki agencji, prelegentki, wykładowczynie, prezeski, specjalistki SEO, trenerki czy ekspertki.
Więcej danych zostało przedstawionych na infografice.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing