TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TOP 5 – MAGNUM – więcej niż lody

TOP 5 – MAGNUM – więcej niż lody
Lato i lody to nierozłączny duet. Żadna dieta nie potrafi powstrzymać przed zakupem chociażby jednego niosącego ochłodę deseru w upalny dzień. Tym bardziej ciężko oprzeć się pokusie, kiedy reklamy lodów wyglądają tak apetycznie!
O autorze
2 min czytania 2017-08-01

Już w V wieku p.n.e. na ulicznych marketach w starożytnej Grecji można było dostać kruszony lód zmieszany z miodem i owocami, a ojciec współczesnej medycyny – Hipokrates – zalecał jedzenie tego deseru, jako że „rozbudza życiowe płyny i polepsza samopoczucie”. Był też moment w historii, kiedy wielcy władcy dożywotnio opłacali swoich cukierników za utrzymywanie w tajemnicy receptur. 200 lat temu bardzo nieliczni mieli okazję rozpieszczać siebie lodami, zarezerwowanymi tylko dla elit. Dzisiaj jest z goła inaczej – nie tylko mamy dostęp do różnych rodzajów lodów i deserów lodowych, ale też co rusz jesteśmy namawiani na ich zakup i bombardawani reklamami ze wszystkich stron. Muszę przyznać, że są tacy, co robią to umiejętnie i których działania obserwuję z przyjemnością. MAGNUM z grupy Unilever zdecydowanie potrafi robić lody i nie szczypie się kiedy chodzi o reklamy. Poniżej TOP5 drogich i nie raz kontrowersyjnych spotów od MAGNUM. Smacznego!

MAGNUM GOLD 2010 

Prestiż, przepych, gwiazdy na prezentacji nowego produktu i Benicio del Toro w „reklamie akcji” rabujący bank pełen złotych… lodów. Spot wyreżyserowanej przez twórcę X-Menów Brayana Singera. Koszt kampanii wyniósł 3 mln funtów. „Chcemy być coraz lepsi. Przyjemność i luksus nie mają granic, tak jak lody MAGNUM” – komentują managerowie MAGNUM swój produkt.

MAGNUM DOUBLE – PROUDLY SEEKING PLEASURE 2015

Dwuwarstwowe lody DOUBLE zostały zaprezentowane światu za pomocą kampanii, w której wzięły udział transgenderowe kobiety. Odważnie jak na lody? Sęk w tym, żeby komunikacja opierała się na wartościach i uczuciach, które marka reprezentuje, a produkt prezentować „między słowami”. Film przestawiający krótką historię jednego z bohaterów – Grega został nagrodzony na Cannes Lions.

MAGNUM – BROWN IS IN 2015 

W 2015 roku MAGNUM pomalowało na kolor czekoladowy cały świat, a przynajmniej Indie. Piękne ekskluzywne przyjęcie, które miało miejsce m.in. w Rumunii, w Bukareszcie a na nim Kareena Kapoor. TO popularna bollywoodzka aktorka, która roniąc z balkonu kropelki niebiańskiej belgijskiej czekolady zamieniła każdy kolor na brązowy. Wielkie brawa dla kolorystów za niesamowity efekt!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MAGNUM – RELEASE THE BEAST 2016 

Wiecie w jakim wydaniu MAGNUM jest najlepsze? Otóż w wydaniu LOLA MullenLowe & Proppa & Martin Werner! Rozkoszny spot i jak w wielu innych spotach MAGNUM – nie obeszło się bez nawiązania do seksu 😉

MAGNUM – THE CEREMONY 2017 

Kolejna produkcja powierzona Martinowi Wernerowi – najbardziej popularnemu, szanowanemu i utalentowanemu reżyserowi z Danii. Wykonanie po stronie hiszpańskiego domu produkcyjnego Proppa a koncepcja wymyślona przez agencję LOLA MullenLowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot pt. „Pleasure is diverse” rozpoczyna się stylowym weselem homoseksualnej pary. Kolejny raz MAGNUM podkreśla, że każdy z nas jest inny i każdy zasługuje na doznawanie swojego rodzaju przyjemności i podążania za swoimi wyborami i pragnieniami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Musze przyznać, że ten rodzaj reklam nie jest w moim guście i pisząc „piękna”, jestem daleka od powiedzenia „wybitna, ulubiona, szczególna”. Urzekające jest to, że gdzieś i ktoś tak bardzo dba o wizerunek tego małego deseru za 4,50 zł. Mimo, że jest dostępny w dyskontach i na każdej stacji benzynowej, to stawia na nogi gigantyczną ilość ludzi, angażuje najlepszych twórców na rynku i nie żałuje pieniędzy, żeby osiągnąć swój cel pozycjonowania siebie jako marki luksusowej. Taki mały, a taki duży deser. Po raz kolejny – smacznego!