Innowacja w świecie żużla. Toruński klub wprowadza karnety w formie szalika z chipem

Karnety żużel Toruń
Pres Toruń, aktualni Mistrzowie Polski w żużlu, zaskakują nową formą karnetów meczowych. Do sprzedaży trafią dwie limitowane opcje – szalik ze specjalnym chipem oraz spersonalizowany „Złoty Karnet”.
O autorze
1 min czytania 2025-11-12

Choć sezon żużlowy nie tak dawno dobiegł końca, aktualni Mistrzowie Polski nie zwalniają tempa i już myślą o nadchodzących miesiącach rywalizacji. Na złoto czekali aż 17 lat, a teraz będą chcieli bronić tytułu.

Podczas gdy zawodnicy wkrótce rozpoczną treningi, kibice również mają powód do emocji – drużyna Pres Toruń ogłasza start sprzedaży karnetów na nowy sezon. To doskonała okazja, by zarezerwować swoje miejsce na Motoarenie i od pierwszego wyścigu wspierać Anioły w walce o kolejne sukcesy. W tym roku wejściówki zyskają specjalną, kolekcjonerską formę, dzięki czemu staną się również pamiątką dla najwierniejszych fanów.

„Złoty Karnet” i karnet w formie szalika

Już w piątek (7 listopada br.) w mediach społecznościowych KS Toruń pojawiło się ogłoszenie dotyczące rozpoczęcia sprzedaży karnetów. Tym razem nie będą to jednak zwykłe wejściówki, ale, jak pisze sam klub – produkty premium. Nowe formy karnetów mają również podnieść komfort fanów tego sportu.

Żużel chce być w trendzie cyfryzacji, dlatego jedną z nowych dostępnych w sprzedaży form karnetu będzie… szalik klubowy. Do tej pory żaden z polskich klubów żużlowych nie zdecydował się na tego rodzaju rozwiązanie. Jak to działa? W szaliku umieszczony będzie chip i to za jego pomocom kibice wejdą na teren stadionu, bez konieczności okazywania klasycznego biletu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei na tych, którzy najbardziej czują się częścią rodziny toruńskiego żużla, czeka „Złoty Karnet”. To w pełni spersonalizowana elegancka złota karta. Każda z nich zyska indywidualny numer, a jedynie 350 osób zostanie jej posiadaczem.

– W tym roku startujemy nieco wcześniej, ponieważ chcemy zaproponować fanom nowe, atrakcyjne rozwiązania. „Złoty Karnet” to produkt premium, produkt kolekcjonerski, który z pewnością przypadnie do gustu wielu kibicom – mówi prezes KS Toruń, Ilona Termińska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Chcemy, aby kibice jeszcze mocniej utożsamiali się z klubowymi barwami. Szalik to nieodłączny element sportowych emocji, a w połączeniu z funkcją karnetu zyskuje nowy, praktyczny wymiar – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sprzedaż karnetów rusza 15 listopada o godzinie 10:00 i potrwa do końca bieżącego miesiąca. 

Zdjęcie główne: speedway.torun.pl

PS IMM: Szóste zwycięstwo Bartosza Zmarzlika wciąż elektryzuje media [ANALIZA]

PS2 „Komentowaliście kiedyś po zażyciu kofeiny, chłopaki?” – ELEVEN SPORTS parodiuje kontrowersyjny spot organizacji Gromda