Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Total Reach 360°: „Super Express” z największym zasięgiem łącznym [BADANIE]

Total Reach 360°: „Super Express” z największym zasięgiem łącznym [BADANIE]
Wg najnowszej fali badania Total Reach 360° tytułem prasowym o największym zasięgu łącznym, obejmującym wszystkie kanały dotarcia brandu, jest „Super Express”.
O autorze
0 min czytania 2025-02-20

Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych (zarówno w wersji desktopowej jak i na urządzenia mobilne) marek prasowych. Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.

Wg najnowszej fali badania, obejmującej cały 2024 rok, tytułem o największym zasięgu jest „Super Express” z wynikiem blisko 10 mln odbiorców. Na kolejnych miejscach w aktualnym rankingu badania Total Reach 360° są „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, a pierwszą piątkę zamyka „Rzeczpospolita”.

Źródło danych: PBC, Total Reach 360°, fala badawcza 01-12.2024, target: wszyscy 15-75 lat.