MILA Muszyna to nowa marka wody z Muszyny inspirowana lokalną historią miłosną z 1935 r. Elegancka butelka w stylu Art Deco oraz odważna komunikacja wizualna przyciągnęły uwagę jury i konsumentów, czyniąc z MILA Muszyna ikonę nowoczesnego designu w kategorii napojów premium.
W uzasadnieniu jury konkursu zwróciło uwagę na to, że „butelka MILA Muszyna przyciąga uwagę nowoczesnym, estetycznym designem, który trafia w gusta młodej grupy odbiorców”.
Zobacz również




Red Dot – synonim najwyższej jakości designu
Red Dot Design Award to międzynarodowy konkurs, który od ponad 60 lat wyróżnia najlepsze projekty w dziedzinie designu produktu, komunikacji i konceptu. Znak Red Dot jest globalnym symbolem doskonałości i innowacyjności. Zwycięstwo Touchideas oznacza prezentację projektu w Red Dot Design Yearbook 2025/26, na stronie internetowej konkursu oraz w stałych wystawach Red Dot w Essen, Singapurze i Xiamen.

Zdjęcia: mat. pras., www.touch-ideas.com
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing