„Towar na palecie” doceniony przez jury – Kaufland z nagrodą za najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną 2022 roku

O autorze
1 min czytania 2022-12-20

Rekrutacyjny klip sieci Kaufland „Kauflandowicz feat. Regiony Wola – Towar na palecie” spotkał się nie tylko z pozytywnym odbiorem internautów, ale również uznaniem ekspertów HR i employer brandingu. W tegorocznej edycji konkursu Liderzy Rekrutacji zdobył on nagrodę w kategorii „Kampania kreatywna”. W produkcji udział wzięli pracownicy centrum dystrybucyjnego Kaufland w Woli Krzysztoporskiej, którzy, rapując, wyjaśnili, dlaczego wybrali pracę w dziale logistyki. To kolejne wyróżnienie sieci handlowej w obszarze employer brandingu.

Organizowany przez OLX konkurs Liderzy Rekrutacji, to projekt, który raz do roku wyłania najlepsze kampanie rekrutacyjne realizowane w Polsce. Konkurs ma otwartą formułę – do udziału zapraszani są pracodawcy, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterzy oraz autorzy kampanii rekrutacyjnych.

Autentyczność kluczem do sukcesu

Klip rekrutacyjny sieci Kaufland został nagrany w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej i był oddolną inicjatywą pracujących w nim osób, które odpowiadały za przygotowanie konceptu oraz scenariusza nagrania. Kampania zrealizowana w formie teledysku i piosenki rapowanej przez jednego z pracowników odniosła sukces – na wolne stanowiska pracy w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej zgłosiło się wielu kandydatów. Spot był emitowany w maju br., m.in. na platformie YouTube, gdzie osiągnął blisko 35 tysięcy wyświetleń. Film został zrealizowany we współpracy z agencją employer brandingową MJCC, która przygotowała koncept i scenariusz.

Nagroda za kreatywność

Blisko trzyminutowy klip rekrutacyjny „Kauflandowicz feat. Regiony Wola – Towar na palecie” został doceniony przez specjalistów branży HR zasiadających w jury konkursu Liderzy Rekrutacji organizowanym przez grupę OLX. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się podczas finału 1 grudnia w Warszawie. W konkursie oceniano zgłoszenia w trzech kategoriach: efektywność, kreatywność i innowacyjność w procesie rekrutacji. Sieć Kaufland zdobyła nagrodę za najlepszą „Kampanię kreatywną”, którą w imieniu firmy odebrał Tomasz Kuchta, dyrektor operacyjny centrum dystrybucyjnego Kaufland w Woli Krzysztoporskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na zdjęciu, od lewej: Tomasz Kuchta – dyrektor operacyjny Centrum Dystrybucyjnego w Woli Krzysztoporskiej i Tomasz Bogusławski – pracownik Centrum, bohater clipu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wygrana Kaufland w konkursie Liderzy Rekrutacji to kolejne wyróżnienie w obszarze human resources – w tym roku pracodawca już szósty raz z rzędu otrzymał nagrodę Top Employers Polska 2022.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się