Toys”R”us z kampanią na Dzień Dziecka

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, firma Toys"R"us we współpracy z agencją reklamową MYLED realizuje intensywną kampanię produktową na blisko 100 nośnikach LED w całej Polsce. To pierwsza na polskim rynku kampania wykorzystująca potencjał Digital-out-Of-Home, o tak dużym zasięgu.
O autorze
1 min czytania 2015-05-27

Marka Toys”R”us wykorzystała w kampanii możliwość ekranów zintegrowanych systemem MYLED, która polega na rotacji i podmianie komunikatu. Oznacza to, że w ramach jednej realizacji wyświetlają się różne spoty prezentujące inną ofertę, którą firma Toys”R”us, przygotowała dla swoich klientów. Wykorzystanie tej możliwości, pozwoliło firmie reklamować w przestrzeniach miast szeroką ofertę produktową.

Na nośnikach LED emitowane są dziesięciosekundowe spoty w pętli emisyjnej, co dwie i pół minuty. Swoim zasięgiem kampania obejmuje zarówno miasta G8 jak i inne lokalizacje, w których firma ma swoje sklepy.

Toys”R”us jest międzynarodową firmą zajmującą się sprzedażą artykułów dla dzieci i młodzieży. Posiada ok 1600 sklepów w 36 krajach na świecie, z których największy o powierzchni 12 000 m2 znajduje się w Nowym Jorku na Times Square. 

Kampania potrwa do końca maja, a jej szybka i wygodna realizacja była możliwa dzięki Platformie MYLED, integrującej ponad 440 ekranów LED w 180 miastach w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się