Lactovaginal chroni kobiety przed zakażeniami intymnymi. Jest liderem w swojej kategorii nieprzerwanie od wielu lat. Obecna kampania ma za zadanie dotrzeć do aktywnych, młodych kobiet, zarówno z informacją o produkcie, jak i z prostym przekazem okoliczności , w których bardzo często dochodzi do infekcji. Celem kampanii jest uświadomienie problemu i podanie sprawdzonego i skutecznego rozwiązania.
Właściciel marki Lactovaginal szukał pomysłu na reklamę, która zerwie z konwencją wykładu pani ginekolog, a nieco odważniej i z humorem pokaże dolegliwości, które dotykają 75% kobiet przynajmniej raz w życiu.
Zobacz również
Rozwiązanie zaproponowane przez agencję Abanana to zabawna personifikacja: Stworzyliśmy trzech śmiesznych bohaterów – polujących na kobiety w saunach, siłowniach i pływalniach: Janka Grzyba, Zenka Świąda i Zbyszka Upława. Każda dziewczyna woli trzymać się od natrętnych adoratorów z daleka, podobnie jak od infekcji intymnych.
45-sekundowy spot video, przygotowany przez agencję, emitowany jest w serwisie YouTube, na portalach tematycznych i VOD. Kreacja wywołała gorącą dyskusję. Informacje o niej rozprzestrzeniają się wirusowo i tym samym zwiększają świadomość produktu.
Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, komentuje: – Oczywiście, mogliśmy stworzyć kolejny standardowy spot z białymi kitlami albo rozmową przyjaciółek. Jednak nośność, zapamiętywalność i potencjał wirusowy takiego przekazu byłyby niewielkie. Reklama w Polsce cierpi na brak odwagi. Klient zdecydował bardzo odważnie. Myślę że skorzysta na tym nie tylko jego biznes, ale i nasza branża.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing