To pierwsza akcja z cyklu #podajdalej obejmująca aż 7 miast, w których dostępny jest Traficar: Kraków, Warszawę, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Gdynię i Sopot.
Działania komunikacyjne wokół akcji zostały podzielone na dwa etapy. W fazie teaserowej, na kilka dni przed startem akcji, na Facebooku Traficara codziennie pojawiały się zabawne hasła-zagadki. Ich celem było wzbudzenie zainteresowania użytkowników, ale też nawiązanie do podstawowego założenia mechanizmu akcji #podajdalej, czyli zachęcania do dzielenia. Przykładowe hasła wykorzystane w kampanii „Kiedy zimowa kawa rozgrzewa bardziej? Kiedy możesz wziąć drugą dla kogoś bliskiego!” , „Smaczny kąsek? Podwójny kąsek!”.
Zobacz również
W dniu startu akcji na Fanpage’u marki pojawiło się wyjaśnienie zagadki i informacja o szczegółach akcji. Użytkownicy zostali też zachęceni do udostępniania zdjęć przedstawiających jak i z kim podzielili się niespodzianką. Świąteczna akcja Traficara we współpracy z PKN ORLEN stanowi kontynuację kampanii #podajdalej, która ma na celu popularyzowanie wśród Polaków ekonomii współdzielenia i pokazywanie im, że dzielenie się – nie tylko samochodami – to spora frajda i powód do dumy.
Akcja rozpoczęła się jednocześnie we wszystkich miastach 18 grudnia i potrwa do odbioru ostatniego kuponu z samochodu. Łącznie 500 kart podarunkowych o wartości 30 zł każda można zrealizować na dowolnej stacji ORLEN – zarówno stacjach własnych, jak i franczyzowych. Karty uprawniają do zakupu wszystkich produktów dostępnych na stacji.
Za działania komunikacyjne wokół akcji odpowiada agencja Walk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing