Transgourmet Polska powierza komunikację marki Selgros w Polsce agencji Brand New Galaxy

Transgourmet Polska powierza komunikację marki Selgros w Polsce agencji Brand New Galaxy
Brand New Galaxy będzie odpowiedzialna za nową komunikację marki.
O autorze
1 min czytania 2023-12-14

Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę marki Selgros. Klient zdecydował się na kontynuację współpracy z Brand New Galaxy. Do zadań agencji należało wypracowanie nowej strategii komunikacji marki, a także konceptu kreatywnego, które będą wprowadzane w życie w latach 2024-2025. 

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Brand New Galaxy, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do strategicznej wizji marki Selgros, którą chcemy realizować w kolejnych latach. Doceniliśmy zarówno analityczne podejście do insightów grupy docelowej, jak i wynikający z tej analizy koncept kreatywny – komentuje Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu, Transgourmet Polska.

Na podstawie analizy i wyboru insightów zebranych podczas przeprowadzonych przez agencję badań opracowano kompleksową strategię, która zmieni i odświeży dotychczasową komunikację marki Selgros. Wypracowana przez Brand New Galaxy idea kreatywna posłuży do zbudowania nowej, parasolowej komunikacji, która zostanie wprowadzona w jak największej ilości punktów styku z marką. 

– Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas powód do podwójnej satysfakcji. Po pierwsze jesteśmy dumni z uznania naszej propozycji, w którą z niezmiennym entuzjazmem wierzyliśmy w trakcie całego procesu twórczego. Po drugie, to kontynuacja i rozwój współpracy z naszym kluczowym klientem oraz potwierdzenie wzajemnego zaufania budowanego podczas wspólnych realizacji dotychczasowych projektów – komentuje Piotr Sztompke, Associate Vice President, Brand New Galaxy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Brand New Galaxy będzie również odpowiedzialne za produkcję i realizację spotów dla Selgros przez nadchodzące dwa lata. Będzie obsługiwać cały proces produkcyjny – rozpoczynając od pre-produkcji, przez nadzór kreatywny na planie, po post-produkcję. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing