„Majówka z Vogue” to nowy format wprowadzony przez redakcję, łączący w sobie elementy wydarzenia online, najlepszych treści, z których znany jest Vogue.pl oraz ramówki, tak charakterystycznej dla kanałów telewizyjnych.
– W związku z obecną sytuacją Nasi Czytelnicy dużo więcej czasu spędzają w sieci, to za jej pośrednictwem podejmują mnóstwo aktywności – takich jak treningi, warsztaty z gotowania czy zwiedzanie wystaw lub oglądanie spektakli teatralnych. W długi weekend majowy chcieliśmy zaoferować Czytelnikom nowe doświadczenie, umożliwić im spotkanie na żywo z ciekawymi postaciami kultury czy mody, dać im dostęp do najwyższej jakości treści, zaprosić ich do kina, teatru, najlepszych galerii sztuki – mówi Hanna Rydlewska, dyrektor wydawnicza „Vogue Polska”.
Zobacz również
W związku z tym zespół „Vogue Polska” przygotował cały szereg wyjątkowych materiałów – od tzw. live’ów np. poświęconych lekcjom makijażu, parzeniu kawy czy pielęgnacji roślin, przez sesje Q&A’s z zaprzyjaźnionymi autorytetami w swoich dziedzinach, np. Red Lipstick Monster, Maciejem Musiałowskim czy Moniką JAC Jagaciak (bohaterką okładki bieżącego numeru magazynu), warsztaty gotowania z Larą Gessler i Jadłonomią, ale też treningi z Kasią Wolską ze Sweat&Glow studio czy modelką Martą Dyks. Nie zabraknie też wrażeń kulturalnych – będą streamingi spektakli np. „Berlin Alexanderplatz” w reżyserii Natalii Korczakowskiej czy „Roberta Robura” w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, oprowadzania po muzeach i galeriach (MSN w Warszawie, Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Polin), stremingi festiwalowych filmów. Dla odbiorców Vogue.pl zagra na żywo Hania Rani. Nie zapominamy też o tym, z czego Vogue.pl już jest znany – ciekawych artykułów, wywiadów i podcastów.
Spędzanie czasu przed ekranem komputera nie musi oznaczać braku aktywności.
– W czasach, kiedy organizowanie wydarzeń stało się wręcz niemożliwe, szukaliśmy sposobu jak spotkać się z naszymi czytelnikami na innej płaszczyźnie. To nowy etap w naszej działalności, w której od początku kwarantanny większość aktywności promocyjnych również przeniosła się online. Stąd pomysł, żeby podawać treści w nowy sposób, do tej pory zarezerwowany dla telewizji czy portali streamingowych, jednocześnie korzystając z narzędzi, jakie daje nam Internet – między innymi natychmiastowej interakcji i kontaktu zwrotnego. To dla nas bardzo cenne doświadczenie, mam nadzieję, że jedno z pierwszych w tym stylu. Cieszy nas też, że mamy tylu wspaniałych partnerów, dzięki którym możemy udostępniać i tworzyć wyjątkowe treści – dodaje Szymon Machnikowski, dyrektor PR i marketingu Vogue Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Majówka z Vogue startuje 30 kwietnia na Vogue.pl oraz Facebooku i Instagramie „Vogue Polska”. Pełny program znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie transmisje, warsztaty i streamingi są dostępne za darmo dla dowolnej liczby uczestników.