Trefl marka na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse. W grze pojawiają się postacie znane z popularnej bajki „Rodzina Treflików”, a jej głównym celem jest połączenie zabawy z edukacją ekologiczną, zachęcającą dzieci i młodzież do aktywnego dbania o środowisko. Nowa gra na platformie Roblox to kolejny krok marki Trefl w kierunku rozwoju cyfrowych kanałów komunikacji z młodszą grupą odbiorców.
„Treflandia – Wielka Przygoda” to gra, która łączy wartościową rozrywkę z edukacją, oferując dzieciom bezpieczne miejsce do zabawy na platformie Roblox. W angażujący sposób przybliża najmłodszym zagadnienia związane z ochroną środowiska i zagrożeniami dla natury, czerpiąc inspirację ze świata zwierząt. Wszystko to odbywa się w towarzystwie uwielbianych bohaterów z serialu Rodzina Treflików, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność rozgrywki.
Zobacz również
– Spójna koncepcja świata Treflandii, atrakcyjna grafika i przyjazny, angażujący model rozgrywki tworzą wyjątkowe doświadczenie, które nie tylko bawi, ale także uczy i inspiruje do odkrywania świata Trefla. Poprzez tę grę chcemy również budować świadomość marki Trefl w świecie gamingu, pokazując naszą obecność i zaangażowanie w tworzenie wartościowych treści dla młodych graczy – mówi Marta Frankel-Dominik, Head of Virtual Games Department w Trefl.
Działania w metaverse to początek długoterminowego projektu realizowanego przez Trefl we współpracy z Value Media oraz Game Changerem, którego celem jest zwiększenie znajomości marki wśród najmłodszych odbiorców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wejście Trefla do Metaverse to kluczowy krok w naszej cyfrowej ekspansji, która obejmuje zarówno rozwój wirtualnych gier, jak i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Obecność na platformie Roblox pozwala nam poszerzyć kontakt z naszą grupą docelową i jednocześnie wyróżnić się w dynamicznie rozwijającym się środowisku cyfrowym. Projekt ma również na celu wsparcie sprzedaży w kanale e-commerce, umożliwiając graczom zdobywanie atrakcyjnych zniżek na zakupy w naszym sklepie internetowym trefl.com, a także u współpracujących dystrybutorów – Michał Anulewicz, Digital Manager w Trefl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię, komunikację oraz produkcję gry „Treflandia – Wielka Przygoda” odpowiada agencja metaverse Game Changer. Działań Client Service realizuje agencja mediowa Value Media.
Grafiki, zdjęcie główne: mat. pras.