Firma Trend Micro zaprezentowała pierwszy odcinek wyprodukowanego w Polsce serialu internetowego 2020. Jego fabuła opiera się na prognozach przedstawionych w raporcie, który powstał przy współpracy międzynarodowej organizacji zajmującej się cyberbezpieczeństwem, ICSPA (International Cyber Security Protection Alliance), Europolu i Trend Micro.
Dokument zatytułowany „Project 2020. Scenarios for the Future of Cybercrime” dotyczy przyszłości najnowszych technologii i cyberprzestępczości. Z raportem można zapoznać się na stronie Trend Micro.
Zobacz również
– Projekt 2020 przedstawia możliwe scenariusze rozwoju technologii w ciągu najbliższych 10 lat oraz zagrożeń cyberprzestępczości, z jakimi przyjdzie zmierzyć się społeczeństwu w przyszłości, w czasach, gdy wartość danych osobowych będzie bardzo wysoka, a nowe technologie pozwolą na swobodne komunikowanie się między sobą coraz większej ilości urządzeń elektronicznych. Nasz serial 2020 to filmowa ilustracja przedstawionych w raporcie wyzwań, przed jakimi staną rządy, biznes, obywatele, czy konsumenci na całym świecie – mówi Rik Ferguson, Global VP of Security Research w Trend Micro.
Idea serialu 2020, dystrybuowanego na całym świecie, powstała w polskim oddziale firmy Trend Micro. Jego produkcję powierzono lokalnej agencji produkcyjnej Black Rabbit, a zdjęcia były kręcone w Warszawie.
– Celem zrealizowanego przez nas serialu 2020 jest przede wszystkim edukacja w kwestii zagrożeń, jakie stawia przed wszystkimi użytkownikami nowych technologii świat wirtualny. Wierzymy, że ta produkcja, pomoże zrozumieć, jakie zastosowanie może mieć w przyszłości technologia, jakie niebezpieczeństwa za tym idą oraz jak należy korzystać z najnowszych rozwiązań, by pomagały, a nie szkodziły. Jednocześnie mamy nadzieję, że serial, dzięki zaskakującej fabule oraz niespodziewanym zwrotom akcji, dostarczy widzom rozrywki i emocji, wzmacniając tym samym nasz przekaz – wyjaśnia Katarzyna Kieliszek, Marketing Manager for Poland and Eastern Europe w firmie Trend Micro.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Premiera trailera serialu miała miejsce podczas poświęconej cyberprzestępczości konferencji Europolu w Hadze. Pierwszy odcinek trafił do mediów 1 października i jest dostępny na stronie Trend Micro. Kolejne odcinki będą prezentowane będą w odstępach tygodniowych – drugi epizod będzie dostępny już 8 października, a trzeci – 15 października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing