Jedna z najbardziej wpływowych influencerek fashion będzie promować kultowe modele marki, które wśród klientek zyskały status bestsellerów. Triumph wierzy, że bielizna to coś więcej niż tylko baza. Dobrze zaprojektowana pozwala wyrażać siebie w sposób świadomy, zmysłowy i wolny od ograniczeń. Doskonale jej rolę w budowaniu modowej tożsamości oddaje hasło nowej kampanii: „Twój styl. Twoje zasady”.
Zobacz również
– Maffashion to postać kultowa w świecie mody. Była prekursorką blogów o tematyce fashion i jedną z pierwszych trendsetterek, która kształtowała styl milionów Polek. Miłość do mody przekłuła w tworzenie i sukces swojej marki osobistej. Dziś żadne ważne wydarzenie modowe nie może odbyć się bez jej udziału. Julia jest dowodem na to, że wierność własnym modowym zasadom i odwaga w ich wyrażaniu jest kluczem do sukcesu. Dlatego nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że Maffashion będzie najlepszym uosobieniem naszego nowego hasła: „Twój styl. Twoje zasady” – mówi Maria Hanczyn Head of Marketing East Europe Triumph & sloggi.
– W stylu najważniejsza jest autentyczność. Moda to nie tylko ubranie. To także przedłużenie naszej osobowości, sposób na wyrażenie siebie. Jest formą komunikacji ze światem. Jeśli chcemy być prawdziwi, musimy być wierni sobie i swoim zasadom. Jest w niej też przestrzeń i miejsce na zabawę i fantazję. Nieodłącznym elementem stylu jest odpowiednio dobrana bielizna. To ona wpływa na nasz komfort, dobre samopoczucie, pomaga podkreślić kształty, dodać pewności siebie. Triumph jest dla mnie synonimem kobiecości. Proponowane przez markę modele łączą wygodę, komfort, ultrakobiecość z modowym vibem. A nowe hasło „Twój styl. Twoje zasady” oddaje moją filozofię mody – dodaje Maffashion.
Kampania „Twój styl. Twoje zasady” zakłada widoczność na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych miastach w Polsce, działania social media oraz influencer marketing, w tym brand advocacy.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Za koordynowanie współpracy z Maffashion oraz kampanii influencerskiej odpowiada agencja Platinium Cast. Za planowanie i zakup mediów kampanii OOH i TV odpowiada dom mediowy UM. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada agencja produkcyjna ILMATIC. Zdjęcia do kampanii wykonał Dawid Klepadło.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.