Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Brak konieczności zalewania herbatki wrzątkiem oraz wygodne zapakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki pozwala przygotować smaczny napój w kilka minut, także poza domem. Już 2 torebki Herbatki na zimno marki Herbapol wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku. Produkt nie zawiera cukru ani kalorii, dlatego stanowi dobrą alternatywę dla słodkich napojów smakowych.
Oprócz kampanii online, herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu „Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca br., gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów.
Zobacz również
Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja MullenLowe, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.