W ramach kampanii Diamant pokazuje, że cukier trzcinowy jest obecny w kuchni praktycznie każdego zakątka naszego globu, a podróż jego śladami jest pyszna i fascynująca. Nowa akcja wpisuje się w strategiczne założenia zaproponowane i wdrażane wspólnie z Soul & Mind Group, od 2019 roku z nowym hasłem: SŁODKIE ŁĄCZY. W tej jednak akcji producent łączy nie tylko smaki, lecz także ludzi i potrawy z całego świata. Akcja promocyjna cukrów trzcinowych, tak samo jak poprzednie, ma umocnić wizerunek Diamant, który służy nie tylko ekspercką wiedzą, lecz także towarzystwem w smacznych chwilach.
Akcja #trzciNOWYŚWIAT odsłania przed konsumentami nieznany świat napojów, deserów i słodkości, ale także egzotycznych, wytrawnych potraw. Słodycz, kolor i aromat trzciny cukrowej i zawartej w niej melasy znaleźć można nie tylko w tajskim pad-thai czy curry, ale także w skandynawskim cieście kladdaka, amerykańskiej glazurze BBQ do mięs czy francuskim quiche z karmelizowaną cebulą. Hiszpanie dodają go do paelli i mojito, a Węgrzy do tradycyjnego langosza. W Polsce, dla przykładu cukrem trzcinowym posypujemy nasze kluski leniwe, a także wzbogacamy świąteczny piernik.
Zobacz również
– Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania #trzciNOWYŚWIAT przekona Polaków, że zastosowanie cukru trzcinowego jest bardzo szerokie i nie ogranicza się tylko do słodzenia nim deserów, kaw czy herbat. Od lat stosowany jest on bowiem w wielu krajach jako dodatek do zup, sosów, marynat oraz potraw orientalnych, nie tylko jako ważny składnik, ale jako przyprawa „podkręcająca” smak dania. Co ciekawe, cukier trzcinowy ma także zastosowanie w kosmetyce – jest składnikiem peelingów, maseczek, a nawet lakieru do włosów – mówi Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.
Kampania #trzciNOWYŚWIAT DIAMANT będzie trwać ok. miesiąca – od połowy września do końca października. W ramach akcji przewidziany jest ogólnopolski konkurs kulinarno-fotograficzny z wykorzystaniem social mediów. Uczestnicy będą mogli pokazać swój własny #trzciNOWYŚWIAT na Facebooku lub Instagramie, a tym samym zachęcić innych do trzcinowych eksperymentów i degustacji nowych smaków, powrotu do podróżniczych wspomnień czy smaków dzieciństwa.
– Diamant ma największą ofertę cukrów trzcinowych. Dry Demerara, Dark Muscovado, cukier nierafinowany, trzcinowy cukier puder, cukier w kostkach, drobny czy saszetkach… to tylko część naszego portfolio. Co ciekawe, jako jedyni możemy zaproponować naszym klientom także syrop trzcinowy, będący swego rodzaju innowacją na rynku produktów trzcinowych – dodaje Paweł Maciejewski, dyrektor sprzedaży marki Diamant.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Soul & Mind Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing