Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki”

Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki”
Sponsoring sportowy oraz sposoby na jego efektywne wykorzystanie były tematem przewodnim konferencji „Razem do mety” organizowanej przez dom mediowy Sigma BIS. Omawiano m.in.: wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie jego wpływu na sprzedaż, czy zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków.
O autorze
1 min czytania 2024-05-17

Rozmawiano również o realizacji projektów e-sportowych i gamingowych.

W trakcie konferencji organizowanej 14 maja 2024 roku odbyło się łącznie 11 wystąpień, podczas których swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS, a także ORLEN S.A., PZU, Inquiry, TVP, New Age Media, Kantar, Viaplay Polska, Sport.pl, Proxi.cloud czy InStreamly. W sali Cinema City w galerii Westfield Arkadia pojawiło się ponad 260 osób, a wydarzenie poprowadził dziennikarz Radosław Przybysz.

– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy, jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji – mówi Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się