Agencja strategiczno-kreatywna BE7 kompleksowo zajęła się każdą z nich, opracowując architekturę, nową strategię, komunikację, tożsamość wizualną oraz linie opakowań.
ALTOM jest jednym z największych w Polsce dostawców porcelany i szkła stołowego oraz wyposażenia kuchni. Współpraca z BE7 rozpoczęła się od powierzenia agencji opracowania architektury wszystkich marek w portfelu firmy, ich uporządkowania i określenia odpowiedniego dla nich pozycjonowania. W ten sposób udało się uzyskać jasny podział oferty pomiędzy marki, dedykowane do specyficznych grup docelowych.
Zobacz również
Na kolejnym etapie agencja BE7 stworzyła strategie marek oraz komunikacji trzech kluczowych brandów, czego efektem jest lifting bądź też całkowita zmiana tożsamości wizualnej, tak aby dostosować ich wizualną formę do zdefiniowanej nowej osobowości. Pod koniec 2017 roku rozpoczęły się prace nad liniami kreacyjnymi dla opakowań.
„Od niedawna możemy już zobaczyć nową komunikację marki VALDINOX, która potrzebowała bardziej wyrazistej i męskiej strategii, jaka odpowiadałaby wytrzymałym produktom podanym w oszczędnej formie. Proste i solidne naczynia i narzędzia kuchenne wymagają równie konkretnej komunikacji. W miejscu dotychczasowego claimu „kuchnia ponad czasem” pojawiło się nieskomplikowane i impaktowe hasło „Mistrz w Kuchni”, które mówi zarówno o marce, tworzącej doskonałe produkty jak i o samym konsumencie, dążącym do mistrzostwa w gotowaniu” – Paulina Trędowska, Strategy & Development Manager BE7.
Poprzez uproszczenie sygnetu w logo VALDINOX oraz zmianę typografii nazwy na bardziej solidną, marka uzyskała spójność wizualną. Niebawem na sklepowych półkach garnki, patelnie i narzędzia sygnowane jej znakiem pojawią się w nowych opakowaniach opracowanych przez BE7.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej o zmianach marek Altom Design oraz MariaPaula już wkrótce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing